Drømme har man vel lov at ha'.
Fra : Mark Sandberg

Dato : 03-02-04 23:49

Benzinforbruget, afgifter, forsikring og værkstedsregningerne snakker vi
ikke om.

Jeg mindes ikke at have set sådan en på vejene før.
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111131603016
Kan den evt. købes som frikørt Taxa ?

/Mark.

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 04-02-04 00:28

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> wrote in message
> [...]
> ikke om.
>
> Jeg mindes ikke at have set sådan en på vejene før.

Tvivler - men jeg så den nye S400 forleden som Taxa.
Den kan sikkert købes når den er frikørt - for rundt regnet 3/4 mill
vil jeg tro.
(Den S320 jeg har ligget og kørt i af og til er solgt for 650 kkr)

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Thomas Krath

Dato : 04-02-04 22:27

> Tvivler - men jeg så den nye S400 forleden som Taxa.

Jep - han er her fra byen. Skrev om ham for en uges tid siden hvor jeg var
ude at køre med ham. Nypris DKK 1,1 mio.... som taxa. Indreg. koster den
DKK 2,4 mio., men også med ALT udstyr.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 04-02-04 22:46

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Jep - han er her fra byen. Skrev om ham for en uges tid siden hvor jeg
var
> ude at køre med ham.

OK - jeg har ikke været her så meget de sidste par måneder så
det har jeg ikke set.

> Nypris DKK 1,1 mio.... som taxa. Indreg. koster den
> DKK 2,4 mio., men også med ALT udstyr.

Ja, hvis det er prisen, så kommer den jo nok lidt højere op
når den er frikørt, end de 3/4mill jeg først gættede på......

Fra : Thomas Krath

Dato : 04-02-04 22:52

> Ja, hvis det er prisen, så kommer den jo nok lidt højere op
> når den er frikørt, end de 3/4mill jeg først gættede på......

Da han købte den tilbød MB at købe den tilbage som frikørt for DKK 1,3
mio... DKK 200.000 mere end han betalte for den.

På 5,5 mdr. har den kørt 76.500 km.!!! Han kører mange ture til Jylland med
kunder fra store selskaber.

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 04-02-04 23:43

> Da han købte den tilbød MB at købe den tilbage som frikørt for DKK 1,3
> mio... DKK 200.000 mere end han betalte for den.

geeeez - sikke en pris for en bil der har kørt +250kkm

> På 5,5 mdr. har den kørt 76.500 km.!!! Han kører mange ture til Jylland
med
> kunder fra store selskaber.

Humm - ja så runder den jo over 300kkm på de to år. Han skal vist til
at køre nogle kortere ture - det lader jo også til at han har penge nok
i forvejen

Fra : Leonard

Dato : 04-02-04 01:21

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> wrote:

>Kan den evt. købes som frikørt Taxa ?

Hvis du vil betale den forud så tror jeg godt jeg kan finde vognmand
der vil køre den fri for dig, men det bliver ikke billigt.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Jesper

Dato : 04-02-04 02:12

Mark Sandberg wrote:

> [...]
> ikke om.
>
> Jeg mindes ikke at have set sådan en på vejene før.

Den er TOP nice sådan en! Har stået og savlet over en ved Rungsted havn
for et par år siden.

I min barndomsby kører der for tiden en Mercedes S55 AMG (den nye
S-udgave) som Taxa!! V8 med kompressor og 500 hk. Desværre nåede jeg
ikke en tur i juleferien...håber jeg når det til sommer, når jeg igen
besøger mine forældre

--
Mvh. Jesper

Fra : Michael Nielsen

Dato : 04-02-04 10:32

"Jesper @tdcadsl.dk>" <"Jesperm<remove> wrote in message

> I min barndomsby kører der for tiden en Mercedes S55 AMG (den nye
> S-udgave) som Taxa!! V8 med kompressor og 500 hk. Desværre nåede jeg

For nogle år siden så jeg en W140 S600 (dengang den var nyeste model) som
taxa i Randers... Fed vogn
--
Michael Nielsen

´87 Mercedes-Benz W124 260 E
www.mercefreaken.com

Fra : ThomasS

Dato : 04-02-04 10:52

"Jesper @tdcadsl.dk>" <"Jesperm<remove> skrev i en meddelelse

> [...]
> S-udgave) som Taxa!! V8 med kompressor og 500 hk. Desværre nåede jeg
> ikke en tur i juleferien...håber jeg når det til sommer, når jeg igen

Er det den der køre her i Sæby?

Den kørte jeg bagefter horleden dag på vej hjem fra arbejde! Den Skulle ned
på mortorvejen ude ved trafik centeret! Og jeg skulle efter!

Fuck den lød godt den han lukkede op for stalden og slap hestene løs!!!!!
Jeg hang med hovedet ud af vinduet for at kunne høre bedre! Det var den
forkøelse værd...

(Og omvejen på 25 km!)

/ThomasS

Fra : Jesper

Dato : 04-02-04 16:37

ThomasS wrote:

> Er det den der køre her i Sæby?

Jeps, præcis )

> [...]
>
> Fuck den lød godt den han lukkede op for stalden og slap hestene løs!!!!!
> Jeg hang med hovedet ud af vinduet for at kunne høre bedre! Det var den

Hehe...sådan skal det være

Jeg var hjemme på juleferie og gjorde store øjne, da jeg så bilen holde nede på
torvet! Jeg besluttede mig for, at jeg skulle have en tur...om vi så bare
skulle drøne rundt for 200 kr! Men jeg nåede det ikke i juleferien, så jeg må
vente til påske- eller sommerferien.

--
Mvh. Jesper

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 04-02-04 17:05

> [...]

>S-udgave) som Taxa!! V8 med kompressor og 500 hk. Desværre nåede jeg
>ikke en tur i juleferien...håber jeg når det til sommer, når jeg igen

Selv en vognmand skal vel betale over en million for sådan en karl. Han må
have arvet

Vh

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 16:35

"Morten skrev

> Selv en vognmand skal vel betale over en million for sådan en karl. Han

> have arvet

Nope....... Bilen er kun hans på papiret. Reelt tilhører den en mand fra
Aalborg, der har hentet den hjem fra Tyskland. For at spare en gevaldig
penge, lader han Sæby-vognmanden køre den fri, så den kan sættes på gaden
til en "fornuftig" pris. Svjv har vognmanden ingen udgifter på den, men skal
bare bile indtil den har tiden og kilometerne.

VenHils
Peter

Fra : Thomas Krath

Dato : 04-02-04 22:28

> [...]
> vi ikke om.
>
> Jeg mindes ikke at have set sådan en på vejene før.

Der holder en oppe ved min mekaniker - samme model, men med de orig. sorte
alufælge fra Brabus. Der er dog et el. andet galt med motoren, så den kan
desværre ikke køre. Indreg. på svenske plader selvfølgelig....