Hjælp til autopære montering ?
Fra : Carl

Dato : 02-02-04 18:25

Hej

Hvordan isætter jeg en H7 pære - der sidder en TAB på metalkanten, skal den sidde "opad"
eller "nedad" ?

Der står i instruktionsbogen at man skal sørge for st fligene placeres rigtigt - men da
jeg tog pæren ud, så jeg ikke efter hvordan den sad

Jeg synes jeg har fået meget mere lys på end før

tak for hjælpen
vh Carl

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 02-02-04 18:33

"Carl" <carl@ofir.dk> wrote in message news:bvm12p$gi2$1@sunsite.dk...
> [...]
rigtigt - men da
> jeg tog pæren ud, så jeg ikke efter hvordan den sad

Der hvor du skal sætte den i er der et hak hvor den lille tap
på pæren passer i. Hvis du ikke sætter den så de to passer sammen
(er det der menes i instruktionsbogen....) så sidder pæren skævt, hvilket
du formentligt ikke kan undgå at se.

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Carl

Dato : 02-02-04 22:13

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> på pæren passer i. Hvis du ikke sætter den så de to passer sammen
> (er det der menes i instruktionsbogen....) så sidder pæren skævt, hvilket

På grund af pladsen kan jeg ikke se direkte ind hvor pæren skal sidde - men må føle mig
frem med hånden -

Men Okay pæren må skulle sidde på samme måde i ALLE biler, nemlig at TAP'en skal vende
nedaf, som jeg fik den ind - men om det er
rigtigt kan jeg ikke se.

vh Carl

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 02-02-04 22:15

"Carl" <carl@ofir.dk> wrote in message news:bvmee0$g0r$1@sunsite.dk...

> "Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> skrev i en meddelelse

> På grund af pladsen kan jeg ikke se direkte ind hvor pæren skal sidde -
men må føle mig
> frem med hånden -

Drej den stille og roligt mens du forsigtigt presser ind
så må du kunne mærke når den hopper ind i hakket.....

> Men Okay pæren må skulle sidde på samme måde i ALLE biler

Yep - ellers lyser det jo ikke nedad i nærlyset.....