REQ. Anbefaling af bil-shampoo...
Fra : MRN

Dato : 02-02-04 13:26

Hejsa gruppe!

Jeg vil bare høre om der er nogen der kan komme med nogen anbefalinger til
noget godt bilshampoo.
Der findes så mange forskellige, men der må da være nogen der har nogle gode
erfaringer med et godt mærke?

MRN

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-02-04 13:40

"MRN" <nyheder@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Der findes så mange forskellige, men der må da være nogen der har nogle
gode
> erfaringer med et godt mærke?

Jeg er i alle fald meget godt tilfreds med Autoglym bilshampoo.

--
Michael Nielsen

´87 Mercedes-Benz W124 260 E
www.mercefreaken.com

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-04 21:35

Jeg er godt tilfreds med skumbad fra Fakta.
Og så bestemmer jeg selv om bilen skal dufte af fyrreskov eller
æbleplantage....... )

Billigt, effektivt og uden voks der ødelægger gummiet på vinduesviskerne.

mvh Ole