Kia Clarus som campingtrækker?
Fra : Kim Olsen

Dato : 01-02-04 22:51

Hej

pga. af KIA's meget store tilladte påhængsvægt (1650kg) har jeg overvejet en
Kia Clarus.

Nogle erfaringer med sådan en som campingtrækker.

Andre erfaringer er også velkomne.

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Henning

Dato : 01-02-04 23:05

On Sun, 1 Feb 2004 22:51:05 +0100, "Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk>
wrote:

>Hej
>
>pga. af KIA's meget store tilladte påhængsvægt (1650kg) har jeg overvejet en
>Kia Clarus.
>
>Nogle erfaringer med sådan en som campingtrækker.

Tror faktisk det var den der blev testet i bt i lørdags... Ind til
naboen og låne (Nej, jeg købte den faktisk netop på grund af nogle
artikler om koreanske biler.)
Nej, det var Kia magentis 2,0 LS det blev testet, men den fik generelt
flotte roser med på vejen. Faktisk blev koreanske biler sammelignet
lidt med de japanske for 20 år siden - ingen ville ha' dem, i dag
kører 75% rundt i en...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk