De'sgu smarte de Mazda-forhandlere;-)
Fra : Henning

Dato : 01-02-04 12:38

1. februar! Min bil blev tre år i går (hurra), hvorved
fabriksgarantien ophører. Og hvad sker der så i dag? Midt på
motorvejen begynder alle lamper i instrumentbrættet at lyse... Bilen
kører OK, der er ingen problemer her, men det er ikke særligt
betryggende! Forhandleren har garanteret lagt en tre-års virus ind i
computeren Nå, den må på værkstedet i morgen, håber de stadig tager
den på garantien...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : jk

Dato : 01-02-04 14:47

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> wrote in message
> [...]
> betryggende! Forhandleren har garanteret lagt en tre-års virus ind i
> computeren Nå, den må på værkstedet i morgen, håber de stadig tager

se så smarte var Peugeot heldigvis ikke med min 307'er - jeg oplevede noget
tilsvarende efter et ½-t år... ), heldigvis gik det væk igen, og
værkstedet fandt aldrig noget problem, såååå - var der gået lidt windows i
dytten - løsningen ? - sluk bilen og tænd igen. æh- og så håb det ikke sker
på motorvejen.

/JK

Fra : Emil Jensen

Dato : 01-02-04 20:19

> [...]
> værkstedet fandt aldrig noget problem, såååå - var der gået lidt windows i
> dytten - løsningen ? - sluk bilen og tænd igen. æh- og så håb det ikke

Du behøver ikke at slukke bilen helt, bare CTRL + ALT + DEL

Fra : Henning

Dato : 01-02-04 21:16

On Sun, 1 Feb 2004 14:46:58 +0100, "jk" <dontspam@me.com> wrote:

> [...]
>dytten - løsningen ? - sluk bilen og tænd igen. æh- og så håb det ikke sker

Jeg går ned til den om lidt, gider ikke stå en time tidligere op i
morgen for at køre forbi værkstedet hvis fejlen er forsvundet...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 21:21

> Jeg går ned til den om lidt, gider ikke stå en time tidligere op i
> morgen for at køre forbi værkstedet hvis fejlen er forsvundet...

Lyder som en dårlig stelforbindelse eller et løst stik til instrumentpanelet
(er set før)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Henning

Dato : 01-02-04 22:23

On Sun, 1 Feb 2004 21:20:31 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Lyder som en dårlig stelforbindelse eller et løst stik til instrumentpanelet
>(er set før)

Var lige nede at checke, fejlen er det stadig. Kom i mellemtiden i
tanker om, at bilen faktisk først er indregistreret 28. februar 2001,
så der er faktisk en måned tilbage på fabriksgarantien Men øv, så
skal jeg jo tidligt op i morgen

Henning
hsb@(fjernes)image.dk