Tyld på antennen
Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 31-01-04 20:27

Hvorfor ser man så mange biler med en strimmel tyld bundet fast om antennen?

Mette T Eriksen

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 20:30

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:401c0191$0$29372$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvorfor ser man så mange biler med en strimmel tyld bundet fast om
antennen?

De har været til bryllup og har importeret en udenlandsk tradition til
at markere dette.

Det gør jo heller ikke noget at gøre sig interessant......

Hr. Bjørn

Fra : Møller

Dato : 31-01-04 21:11

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> at markere dette.
>
> Det gør jo heller ikke noget at gøre sig interessant......

Hr. Bjørn.

Det kan det være, men der har køret en kampagne: "jeg er en hensynsfuld
bilist" og de syntes, at de ville markere det ved at sætte en hvis strimmel
i antennen uden at vide, at det du skriver har været normalt lige så længe
jeg kan huske.
Jeg mener, at det var Q8 der delte strimlerne ud
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 21:31

"Møller" <eam@son.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Hej Mølle.

> [...]
hensynsfuld
> bilist" og de syntes, at de ville markere det ved at sætte en hvis

Den kampagne har jeg så ikke lige bemærket.

> uden at vide, at det du skriver har været normalt lige så længe
> jeg kan huske.

Du er godt nok meget ældre end mig, men det var bestemt ikke normalt i
mine unge dage (på Fyn).

Tror du ikke huskeren er moden til et besøg hos Fakse Kalk
efterhånden..?...

Hr. Bjørn

Fra : Henning

Dato : 31-01-04 22:26

>Du er godt nok meget ældre end mig, men det var bestemt ikke normalt i
>mine unge dage (på Fyn).

Tvivler på, der overhovedet var antenner på hestevognene

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 22:41

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tvivler på, der overhovedet var antenner på hestevognene

Rene Ord For Lommepengene ... LOL.

Hr. Bjørn

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 09:44

On Sat, 31 Jan 2004 21:31:05 +0100, "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT
-post.tele.dk> wrote:

>Den kampagne har jeg så ikke lige bemærket.

Heller ikke mig...
www.trafikbaand.dk

/Mogens

Fra : Peter Weis

Dato : 01-02-04 10:18

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

> Heller ikke mig...

Det er jo ikke nok at sætte en strimmel på antennen

mvh
Peter

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 10:31

On Sun, 1 Feb 2004 10:18:17 +0100, "Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet>
wrote:

>Det er jo ikke nok at sætte en strimmel på antennen

Jeg har ikke set nogen med dén strimmel - ej heller nogen reklame.
Normalt anvender man den ifm. et bryllup (kortege)

/Mogens

Fra : Peter Weis

Dato : 01-02-04 21:23

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

> Jeg har ikke set nogen med dén strimmel - ej heller nogen reklame.

Det ville også være bedre om man at folk faktisk tog mere hensyn til
hinanden, derude.

> Normalt anvender man den ifm. et bryllup (kortege)

Har været meget almindeligt sydpå i mange år ... de er jo så pyntesyge

mvh
Peter

Fra : Møller

Dato : 01-02-04 12:43

> [...]
> hensynsfuld
> strimmel
>
> Den kampagne har jeg så ikke lige bemærket.

Det var det iturevne slør, i hvert fald 30 år.

> Du er godt nok meget ældre end mig, men det var bestemt ikke normalt i
> mine unge dage (på Fyn).

Fyn, er det ikke den demning der ligger mellen Storebæts- og
Lillebæltsbroerne

> Tror du ikke huskeren er moden til et besøg hos Fakse Kalk
> efterhånden..?...

Lad mig høre nærmere?

> --
> Med venlig hilsen
> Hr. Bjørn

Hvad med Faxe afkalkning??

Må men Faxekalkbrud var nu altid skæg. Det kunne der skrives mange og
lange historier om:

Nissan 100A, der blev åben i venstre side den en tipvogn ikke ville flytte
sig, eller

Berth's Miarrafiora der ikke kunne svømme i kalkmudder
--
Møller

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-02-04 14:27

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Du er godt nok meget ældre end mig, men det var bestemt ikke normalt i
> mine unge dage (på Fyn).

Der var vel heller ikke antenner på oksekærrer??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Lars Ehlers

Dato : 01-02-04 04:27

On Sat, 31 Jan 2004 20:29:30 +0100, "Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT
-post.tele.dk> wrote:

> De har været til bryllup og har importeret en udenlandsk tradition til
>at markere dette.

Jeps, jeg ser de da med mellemrum herovre.

Da jeg flyttede herovre, undrede jeg mig over, at der var mange der
kørte rundt med en orange bold på antennen, det var først langt senere
at jeg fandt ud af, at det var en reklamegimmick fra 76
benzinselskabet.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3657874429&category=10803

Jeg har selv kørt rund med en bold fra Jack in the Box (fastfood kæde)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3171849176&category=16485
eller hvis jeg var lokalpatriotisk
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2784069581&category=25150

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Sp@cey

Dato : 01-02-04 12:18

> [...]
meddelelse news:401c0191$0$29372$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvorfor ser man så mange biler med en strimmel tyld bundet fast om

Tror egentlig bare at folk bilder sig ind at så er bilen nemmere at finde
når man har været i Bilka.
Det bilder mine forældre sig da ind. Men når så der står de første 45 biler
med tyld på antennen..........

Fortsat go søndag

--
Mvh Sp@cey

---

Fra : C. Caspersen

Dato : 01-02-04 13:48

> [...]
meddelelse news:401c0191$0$29372$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvorfor ser man så mange biler med en strimmel tyld bundet fast om

De bliver bundet på ved bryllupper.

/Caspersen

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 01-02-04 14:28

> [...]
meddelelse news:401c0191$0$29372$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvorfor ser man så mange biler med en strimmel tyld bundet fast om

Udfra de mange forskellige svar, lader det til at der er en masse
ex-bryllupsgæster der uden at vide det, og måske uden at det er hensigten,
kører rundt og opfordrer til at opfører sig pænt i trafikken. Det er da
meget sødt!

Tak for svarene

K.h
Mette

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 14:34

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:401cfeef$0$259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> [...]
hensigten,
> kører rundt og opfordrer til at opfører sig pænt i trafikken. Det er

Du skulle vel ikke sidde i marketingafdelingen for det før omtalte
benzinselskab..?

I så fald, er jeres kanpagne den rene ruin.

> Tak for svarene

Velbekomme...

Hr. Bjørn

Fra : Møller

Dato : 01-02-04 15:50

> [...]
> hensigten,
> da
>
> Du skulle vel ikke sidde i marketingafdelingen for det før omtalte

KLIP
Hr. Bjørn

Jeg skal da ikke klage, jeg tanker da normalt til ca 6.60 hos før omtalte
benzinselskab
--
Møller

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 01-02-04 16:11

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> benzinselskab..?
>
> I så fald, er jeres kanpagne den rene ruin.

Hej Bjørn

Nej jeg arbejder ikke for Q8, men jeg er da en tilfreds kunde hos Q8,
ligesom de fleste i min vennekreds er det. Jeg handler iøvrigt hver dag på
en af deres 360 servicestationer der med altid smilende servicemedarbejdere
betjener Danmark med hurtig, let og billeg adgang til brændstof, bilvask og
dagligvarer.

Mvh
Mette

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 16:15

On Sun, 1 Feb 2004 16:10:45 +0100, "Mette Tornager Eriksen"
<metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> wrote:

> på en af deres 360 servicestationer

Det står der godt nok på web'en, men andre steder (CVR) 343 stk...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 16:21

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:401d16f3$0$226$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

KLIP

> Nej jeg arbejder ikke for Q8,

Oki Doki...

> [...]
servicemedarbejdere
> betjener Danmark med hurtig, let og billeg adgang til brændstof,

Det er jeg også.

Jeg har kort til Q8, Statoil, Haahr samt Metax.

Der gør at jeg kan vælge mellem langt flere venlige servicestationer og
naturligvis altid få den bedst mulige tilbudspris på både brændstof og
vognvask.

Hr. Bjørn