pyntelister
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 31-01-04 20:24

Er der nogen der ved hvor man kan købe pyntelisterne til en opel omega b
uorginalt, eller evt originalt i udlandet, da de er ekstremt dyre her i
landet.

Mvh henrik

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 20:31

"Henrik Mortensen" <murerfjern@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan købe pyntelisterne til en opel omega
> uorginalt, eller evt originalt i udlandet, da de er ekstremt dyre her
> landet.

Du kan sagtens finde dem hos en dansk hugger ellers findes de
naturligvis i Tyskland.

Mine blev mærkelige, da potten blev grundigt undervognsbehandlet.

PS: Jeg har da stadig lidt stumper liggende til potten som kan erhverves
til en rimelig pris.

Hr. Bjørn

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 31-01-04 21:16

> [...]
>
> Mine blev mærkelige, da potten blev grundigt undervognsbehandlet.
>
> PS: Jeg har da stadig lidt stumper liggende til potten som kan erhverves

Har du evt nogle link´s til tyske forhandlere evt med pris ???.
Du kan smide en mail med hvad dele du har på lager .

Mvh Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 21:37

"Henrik Mortensen" <murerfjern@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du evt nogle link´s til tyske forhandlere evt med pris ???.

Links er ikke noget problem: http://www.opel.de

Her vælger du 'Opel Partner'. Nu kan du skrive eks. ' Flensburg' i
feltet 'Stadt' og trykke 'Suchen'.

Vupti ... og du kan se samtlige afdelinger i byen. Herefter er det blot
at vælge ud.

> Du kan smide en mail med hvad dele du har på lager .

Der kommer en mail til dig.

Hr. Bjørn