Jeg så i dag... den nye BMW 6
Fra : No1

Dato : 31-01-04 19:06

Jeg så et eksemplar af den nye BMW 6 i dag. Sort med en nummerplade med
tre bogstaver. Jeg lagde ikke lige mærke til om det var en dansk
nummerplade, jeg er ikke sikker.

Den ser rimelig fed ud. Ond og tilbagelænet.

Er de til salg i Danmark endnu? Den figurerer ikke på bmw.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 31-01-04 19:28

"No1" <nooooone@cghfcdgsgesg.mars> skrev i en meddelelse
> Jeg så et eksemplar af den nye BMW 6 i dag. Sort med en nummerplade med
> tre bogstaver. Jeg lagde ikke lige mærke til om det var en dansk
> nummerplade, jeg er ikke sikker.

Ja, hvis der var tre bogstaver var den ikke dansk
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-01-04 19:39

Lars Frandsen wrote:
> "No1" <nooooone@cghfcdgsgesg.mars> skrev i en meddelelse
>>

> Ja, hvis der var tre bogstaver var den ikke dansk

Hvad nu hvis det var en ønskeplade ?
F.eks. BMW 6

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 31-01-04 20:02

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad nu hvis det var en ønskeplade ?
> F.eks. BMW 6

D'oh, det var selvfølgelig en mulighed
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : hanzen

Dato : 01-02-04 12:07

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad nu hvis det var en ønskeplade ?
> F.eks. BMW 6

Udtales: "BMW sucks"
--
hilzen
hanzen

"Jeg gør mig meget umage for at være morsom" sagde klovnen.
"Og så griner de bare"

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-02-04 14:49

hanzen wrote:

> Udtales: "BMW sucks"

Åhædr, hosteflip..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 31-01-04 21:08

> [...]
> nummerplade, jeg er ikke sikker.
>
> Den ser rimelig fed ud. Ond og tilbagelænet.
>
> Er de til salg i Danmark endnu? Den figurerer ikke på bmw.dk

Stor sandsynlighed for at den var svensk så med den nummerplade..

Fra : No1

Dato : 31-01-04 22:32

> Stor sandsynlighed for at den var svensk så med den nummerplade..

Ja, hvis man kan få svenske ønskenummerplader, var den måske. Jeg tror
der stod "HCI" på den.

Fra : Mikael L

Dato : 31-01-04 21:31

> [...]
> nummerplade, jeg er ikke sikker.
>
> Den ser rimelig fed ud. Ond og tilbagelænet.
>
> Er de til salg i Danmark endnu? Den figurerer ikke på bmw.dk

Den er til salg i DK. BMW på Amager har en Den er også sort.

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 10:21

On Sat, 31 Jan 2004 21:30:53 +0100, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk>
wrote:

>Den er til salg i DK. BMW på Amager har en Den er også sort.

Firmaet er måske een af de 10 forhandlere, der blev fyret af BMW DK og
nu har startet egenimport op?
Jens Winther i Roskilde er een af dem - blev fyret efter at ha'
forhandlet mærket siden '66. Han er nu een af de 10...

Jan er det så ikke, ka' jeg se: www.bmw.dk/forhandlere/index2.html

/Mogens

Fra : John Doe

Dato : 01-02-04 19:14

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Firmaet er måske een af de 10 forhandlere, der blev fyret af BMW DK og
> nu har startet egenimport op?

Jan Nygaard som forhandler er ikke fyret af BMW DK, det er det tidligere
Søren Hvalsø som er overtaget af Jan Nygaard.