Her er beviset, spritbilister er dumme :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-01-04 17:18

http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=236761

Der er åbenbart ingen grænser for dumhed

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-01-04 20:11

> http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageID=236761
> Der er åbenbart ingen grænser for dumhed

Og Politiet ligeså:

"Han og kammeraten fik dog lov at overnatte i bilen. "

- det virker sq ikke helt gennemtænkt.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-01-04 20:54

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse

> Og Politiet ligeså:
>
> "Han og kammeraten fik dog lov at overnatte i bilen. "
>
> - det virker sq ikke helt gennemtænkt.

Tror ikke de havde nøglen .. den måtte de sikkert hente på stationen ! ;)

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-02-04 21:29

> Tror ikke de havde nøglen .. den måtte de sikkert hente på stationen ! ;)

Nu erindrer jeg at der var temmelig koldt dén lørdag, så at lade 2 fulde
mænd sove "udendørs" (de har næppe haft en særlig isoleret bil) kunne have
fået fatale konsekvenser.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 21:37

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
fulde
> mænd sove "udendørs" (de har næppe haft en særlig isoleret bil) kunne

De kunne blot have indlogeret sig på det lokale hotel, med mindre de
ønskede at blive anholdt for gadeuorden.

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 20:15

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:401bd52e$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Der er åbenbart ingen grænser for dumhed

Godt der ikke skete noget og *det* må du så sandelig sige.

Hr. Bjørn