Dagens Klaphat (med lykkelig udgang)
Fra : Henrik

Dato : 30-01-04 21:45

I morges på vej mod København af Sjællandsbroen er der som sædvanlig lang kø
ad den dobbelt sporede vej.
Den sidste km ca. før Metro er der en busbane i højre side.
Der kommer en spade fræsende i en sort varebil med nummerpladen DANX inde i
busbanen, sikke en idiot tænker jeg, han skal nok dreje til højre oppe for
enden, det skal jeg også men kører da ikke en km i busbanen alligevel.
Lige før busbanen går over i svingbane trækker en sort golf ud lige bagved
ham, der var nok en der tænkte "når han kan, kan jeg også".
Men minsanten ikke om klaphatten i varevognen trækker ud i ligeud banen
igen, han skulle sku ikke dreje, han ville bare passere alle dem der holdt i
kø.
Sådan noget kan man jo godt blive lidt harm over, så stor var min fryd da
der blev sat i blåt blink i forruden af den sorte golf og fyren i DANX bilen
blev vinket ind til siden.

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 22:11

"Henrik" <hbl@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Sådan noget kan man jo godt blive lidt harm over, så stor var min fryd da
> der blev sat i blåt blink i forruden af den sorte golf og fyren i DANX

Så kan han lære det kan!

Den sorte Golf Du har set er garanteret en provida(video) bil fra København
politi´s færdselsafdeling, de har i hvertfald en sort golf vr6´er.

Fra : Henrik B.

Dato : 31-01-04 01:38

Henrik wrote:
:: Sådan noget kan man jo godt blive lidt harm over, så stor var min
:: fryd da der blev sat i blåt blink i forruden af den sorte golf og
:: fyren i DANX bilen blev vinket ind til siden.

Hmmm...mon ikke den koster en betinget frakendelse?

M.v.h.

Fra : Kim

Dato : 31-01-04 10:54

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> :: fyren i DANX bilen blev vinket ind til siden.
>
> Hmmm...mon ikke den koster en betinget frakendelse?

Det kan man da kun håbe på.

Kim