VW Caddy
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 30-01-04 18:56

Min nabo påstår der kommer en "billig" udgave af Touran´en, en VW Caddy, har
det noget på sig og er der en som ved hvornår den lander i DK og i hvilke
motorvarianter

har fundet lidt på udenlandske sider, men vil gerne vide hvordan det ser ud
ang DK

Mvh Jesper

Fra : jan

Dato : 31-01-04 12:32

Der kommer en caddy her til landet inden ret længe men i total rippet udgave
intet udstyr og lille motor

Fra : Pedersen

Dato : 31-01-04 14:58

Ja rigtigt ikke så meget udstyr.. men en billig bil.. både på hvide og gule
plader da den lige kommer over 2 t i totalvægt og dermed 30 % afgift...

Den kommer fra start med 1,4 benzin og 2,0 SDI diesel motorer..

Derefter kommer 1,6 benz med 102 hk og 1,9 TDI med 104 hk.. så det er da
okay til sådan en bil.. og den bliver jo billig...

Mvh Tim

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-01-04 20:11

> Den kommer fra start med 1,4 benzin og 2,0 SDI diesel motorer..
>
> Derefter kommer 1,6 benz med 102 hk og 1,9 TDI med 104 hk.. så det er da
> okay til sådan en bil.. og den bliver jo billig...

Jeg har været ude og se på Touran´en og på C-max´en, men syntes det er mange
penge for en børnefamilie, har bl.a også set lidt på en Berlingo, men tror
ikke rigtigt der er mig, så nu vil jeg vente og se hvordan Caddy´en bliver

Mvh Jesper

Fra : Pedersen

Dato : 01-02-04 23:23

Ja det blir spændende at se den.... selv om den blir lidt skrabet er det jo
stadig VW kvalitet.. men nu må vi se...

Tim