Dæk + montering i Århus, billigst ?
Fra : Jesper

Dato : 30-01-04 17:34

Er der nogen som har erfaring med hvor man billigst kan købe og få monteret
dæk i Århus?

Skal gerne have et par nye sutter på forhjulene imorgen.

185*65*14

Mvh. Jesper

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-01-04 17:39

"Jesper" <thegambler@snagetv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
monteret
> dæk i Århus?
>
> Skal gerne have et par nye sutter på forhjulene imorgen.

Prøv at høre Quickpot.

-M

Fra : Jesper

Dato : 30-01-04 17:48

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Jesper" <thegambler@snagetv.dk> skrev i en meddelelse
> monteret

> Prøv at høre Quickpot.
>
> -M

kr. 2.295 for 4 stk. af de billigst vinterdæk, incl .montering. Det må kunne
gøre meget billigere ... eller skal jeg virkeligt bide i det sure æble.
Jeg har to dæk på vej bestilt igennem www.daekonline.dk men de er ikke
dukkert op efter 10 dage, og de kan ikke fortælle hvornår jeg får dem.

Så jeg er lidt desperat. Ikke sjovt at køre rundt med nedslidte dæk i de her
dage

Bedre bud end Quickpot og SDS ?

Mvh. Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-04 17:51

Jesper wrote:
> Bedre bud end Quickpot og SDS ?

Ja, hvis du selv kan få dem monteret kan jeg hjælpe...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-02-04 08:19

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Ja, hvis du selv kan få dem monteret kan jeg hjælpe...

Gælder det også andre ?

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-02-04 08:42

Christian B. Andresen wrote:
> Gælder det også andre ?

Naturligvis...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-02-04 09:24

> Naturligvis...

Mail (garateret fri for Mydoom, sobig etc.) sendt om 1 min.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-02-04 10:39

Christian B. Andresen wrote:
> Mail (garateret fri for Mydoom, sobig etc.) sendt om 1 min.

Enten er det nogle lange min. du har eller også har du ikke sendt..
(Jeg har i hvert fald ikke modtaget noget..)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-02-04 11:58

> Enten er det nogle lange min. du har eller også har du ikke sendt..
> (Jeg har i hvert fald ikke modtaget noget..)

..com og ikke .dk, dumme mig

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-02-04 12:00

Christian B. Andresen wrote:
> .com og ikke .dk, dumme mig

ROFL LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-02-04 00:48

> Bedre bud end Quickpot og SDS ?

Der ligger en bilforhandler i krydset ved Tilst Skolevej og
Viborgvej(Bilka-krydset) han reklamerer med 4 dæk for 1000 kr.

-M

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 08:13

On Sun, 1 Feb 2004 00:48:18 +0100, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Der ligger en bilforhandler i krydset ved Tilst Skolevej og
>Viborgvej(Bilka-krydset) han reklamerer med 4 dæk for 1000 kr.

Har han 4 stk 205/65x15 ZR i dén størrelse?

/Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 01-02-04 10:39

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har han 4 stk 205/65x15 ZR i dén størrelse?

Hmm, aner det ikke - Men jeg tror ikke jeg vil anbefale at købe dæk til
250kr./stk. :)

-M