tysk VW forhandler der har en person der k~
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 30-01-04 15:21

Hej, jeg skal have 8 nye hydr. ventil løftere i min Golf II 1.6 TD
ved VW i danmark skal jeg give 229 kr incl. moms pr. stk.
højer / krogslund / hovwdiaudi tager alle under 100 kr incl moms. men nogle
siger jo at kvaliteten også er efter prisen og at jeg skal købe org.
jeg tænkte så om ikke jeg kunne finde dem org. i tyskland men er meget
dårlig til tysk. så hvis man kunne få fat på en der kunne snakke dansk ved
en VW i tyskland ville det jo være dejligt.
nogle erfaringer ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Coach [4130]

Dato : 30-01-04 16:19

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMprivat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> en VW i tyskland ville det jo være dejligt.

Jeg er næsten sikker på at korrespondancen kan foregå på engelsk.

Især hvis firmaet har en emailadresse, er det næsten med garanti, at de
kan forstå dit budskab.

Jeg er slet ikke nogen "ørn" til det tyske sprog, så når jeg handler
dernede, foregår det altid på eng.
Aldrig nogle problemer.

mvh
Bri@n

Fra : Jens Andersen

Dato : 30-01-04 17:54

"Coach [4130]" <jeg_er_træner@og_jeg_er_let.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMprivat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogle
> ved

Ja VW og Audi er meget dyre i originaldele i DK uden at delene
bliver bedre af det. Ofte er uoriginale dele fra samme fabrik som
bilfabrikkerne køber ind hos. Ventilløftere er ofte fra en fabrik der hedder
INA. De uoriginale kan udmærket have et lille INA - mærke som de originale.
Med den garanti der skal ydes på nyt tror jeg ikke nogen sælger dårlige
dele.

Fra : Glenn S.

Dato : 30-01-04 18:13

> [...]

> så hvis man kunne få fat på en der kunne snakke dansk ved
> en VW i tyskland ville det jo være dejligt.

Hej Lars !!

Prøv dem her... de taler også Dansk og ligger lige i Flensburg

http://www.mobile.de/cgi-bin/homepage.pl?home&customerId=44697&partnerHead=1

Mvh. Glenn

Fra : Pedersen

Dato : 30-01-04 19:07

Vw i Flensburg har en der kan tale dansk... Han hedder Lefmound eller sådan
nogel til efternavn..

Tim