Parkering ved motorveje
Fra : Riverwind

Dato : 30-01-04 12:20

Hejsa

Er der nogen, som kan henvise mig til et sted hvor man kan finde en
fortegnelse over parkeringsmuligheder ved de danske motorveje? Mere
specifikt kunne jeg godt tænke mig at vide om det er muligt at parkere ved
afkørsel 61 på E20 (Taulov / Fredericia V).
www.pendler.net har ikke noget.

/Riverwind

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-01-04 14:09

On Fri, 30 Jan 2004 12:20:25 +0100, "Riverwind"
<riverwind@mail.tele-dk.fjernmig> wrote:

> [...]
>specifikt kunne jeg godt tænke mig at vide om det er muligt at parkere ved
>afkørsel 61 på E20 (Taulov / Fredericia V).

Mener at der er noget lastbils/trailer parkering i nærheden af den
afkørsel. Men ved så ikke om du kan brueg den til din egen bil.
Flemming Jacobsen