Helt. OT
Fra : Gismo

Dato : 29-01-04 20:32

Jeg fandt engang en side med smileys (emotions) til brug ved quote-fix den
kan jeg ikke finde igen, kan nogen hjælpe.

Gismo.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-01-04 21:40

Hej!

Gismo wrote:

> Jeg fandt engang en side med smileys (emotions) til brug ved quote-fix den
> kan jeg ikke finde igen, kan nogen hjælpe.

Ja, du er OT. Iøvrigt kan/må du alligevel ikke sende disse grafikstumper med
dine usenet-indlæg, så glem dit forehavende... :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Gismo

Dato : 29-01-04 21:57

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!
>
> Ja, du er OT. Iøvrigt kan/må du alligevel ikke sende disse
> grafikstumper med dine usenet-indlæg, så glem dit forehavende... :)

OK. men det du lavede til sidst med kolon og parentes er rettet til en glad
smlie
på min skærm, og sådan kan man lave mange emotions, der bliver indsat nogle
gif'er

Gismo.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-01-04 22:46

Hej!

Gismo wrote:

> [...]
> smlie
> på min skærm, og sådan kan man lave mange emotions, der bliver indsat nogle

Sikkert, men jeg har sendt det som _tekst_. Dine emotions sender gif-billeder
(?) med indlæggene og dine indlæg bliver dermed sorteret fra af en masse
newsservere...

Hold dig til tekstformatet når du sender - lokalt kan du repræsentere mine
bidske smileys som du vil >

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Hans Paulin

Dato : 29-01-04 22:36

Gismo skrev:

> OK. men det du lavede til sidst med kolon og parentes er rettet til
> en glad smlie
> på min skærm, og sådan kan man lave mange emotions, der bliver indsat
> nogle gif'er

....jeg prøvede at sende dem til dig, men din adresse er ikke mere valid
end min!

....du kan finde dem et-eller-andet-sted inde i programmet OEQuotefix...
Hans