vedr. Toyota Previa og Mitsubishi SpaceWag~
Fra : Johnny [2000 Frb.]

Dato : 29-01-04 00:13

jeg er på udkig efter en af de 2 biler, en gulplade model med midtersæde

er der nogen steder ( helst danske ) hjemmesider hvor jeg kan læse om disse
?
- previaen er af den første model ( ca 1992 og et par år frem )
- Mitsubishi SpaceWagon er den model der er i 1999

håber på lidt hjælp

pft

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : Jensn

Dato : 29-01-04 06:51

"Johnny [2000 Frb.]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - previaen er af den første model ( ca 1992 og et par år frem )
> - Mitsubishi SpaceWagon er den model der er i 1999

Hej Johnny

Vær opmærksom på at gulplade-varevogne indregistreret efter 6/98 er pålagt
den
berygtede "misundelsesafgift" på ca. 5.000,- /årlig udover almindelig
vægtafgift - dette
gælder dog kun hvis køretøjet benyttes helt eller delvist til privat kørsel.

Derudover kan jeg da klart anbefale Previa'en - jeg har selv haft en i 2½ år
(årg. 97) og
den har rigtig gode og behagelige køreegenskaber (af en varevogn at være) og
på de
40.000km jeg har kørt i den, har der ingen problemer været.

Eneste "minus" - den kører 7-9km/l - men hvis man går op i det, så køb en
Lupo

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 29-01-04 19:53

> [...]
> - previaen er af den første model ( ca 1992 og et par år frem )
> - Mitsubishi SpaceWagon er den model der er i 1999

www.toyota-forum.dk kan du læse lidt om previa

Vh
H.Hvidberg