Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billedkritik uge 17.
Fra : Malene

Dato : 22-04-01 23:09

Hej med jer..

Æv, hvor blev jeg skuffet.. Billedet af "kongen" har vi set før..

Malene

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 23-04-01 07:50

Malene <malenee@worldonline.dk> wrote in message
> Hej med jer..
>
> Æv, hvor blev jeg skuffet.. Billedet af "kongen" har vi set før..
>
> Malene

Ja, så er kritikken jo hurtigt overstået.

Mikkel Rasmussen
http://hjem.get2net.dk/footech

Fra : "Hans Chr. Sørensen"

Dato : 23-04-01 08:45

Hvor kan man se de billeder, som her omtales?

Med venlig hilsen
Hans Chr. Sørensen

homepage: http://www.tune.dk/hcs
homepage: http://www.hcstune.subnet.dk (Billedsiden)

Fra : Lærke Borch Posselt

Dato : 23-04-01 19:07

http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp .
Venligst,
Lærke.
-Det har også tit irriteret mig, at der bare postes kommentarer, når et nyt billede er til kritik, det er lidt irriterende, for os, der ikke kan huske adressen, at skulle søge tilbage i hele 'arkivet' efter et sted hvor adressen står.
- men NU vil jeg selv skrive den ned.

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 24-04-01 02:42

Man kunne godt savne adressen når tråden startes - evt et automatisk
genereret indlæg?
Iøvrigt er der ikke noget at sige til at der er "kø" på udstillingen når der
er dubletter som denne (fy, Kasper!

/Anders

(Jeg kan ikke li' HTML i mails - og slet ikke i newsindlæg)

Fra : Lærke Borch Posselt

Dato : 24-04-01 20:54

Anders Frederiksen wrote in message :
> Man kunne godt savne adressen når tråden startes - evt et automatisk
> genereret indlæg?

Netop, lige mine ord.

> (Jeg kan ikke li' HTML i mails - og slet ikke i newsindlæg)
/Anders

Undskyld, vil du forklare det nærmere, jeg ville gerne rette fejlen, hvis
jeg vidste hvad du talte om ... Det eneste HTML jeg skrev, var adressen på
billedkritiksiden, er det slemt???
Venligst,
Lærke

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 24-04-01 13:06

Man har selvfølgelig også muligheden for at lave et bogmærke i sin browser, så man altid kan finde tilbage til siden. Selve adressen er jo ikke den mest huskevenlige.

Mange hilsener
Mikkel Rasmussen

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 24-04-01 22:37

Hej Marlene (og Kasper)

On Mon, 23 Apr 2001 00:09:24 +0200, "Malene" <malenee@worldonline.dk>
wrote:

>Hej med jer..
>
>Æv, hvor blev jeg skuffet.. Billedet af "kongen" har vi set før..

Jeg holder helt med dig.

Og til Kasper, min kritik af billedet fra for 6 uger siden er stadig
den samme, jeg gör ikke som Hilmar Baunsgaard "Har et standpunkt til
jeg tar et nyt"

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Jensen

Dato : 25-04-01 20:01

> den samme, jeg gör ikke som Hilmar Baunsgaard "Har et standpunkt til
> jeg tar et nyt"

Jeg er enig i at de Radikale er slemme, men var det ikke Jens Otto Krag der
fik et nyt standpunkt ?

Det er vel ellers det Socialdemokraterne er ved at hænge Fogh Andersen ud
for nu

Jensen

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 25-04-01 22:44

Hej Jensen

On Wed, 25 Apr 2001 21:00:36 +0200, "Jensen" <tildig@mail.dk> wrote:

>Jeg er enig i at de Radikale er slemme, men var det ikke Jens Otto Krag der
>fik et nyt standpunkt ?

Ja jeg kan ikke huske det sikkert, så du kan ha rät at det var
Jens-Otto som myntede de bevingede ord.

>Det er vel ellers det Socialdemokraterne er ved at hænge Fogh Andersen ud
>for nu

Det er det måske, det er lidt svärt at fölge med i det politiske liv i
Danmark når man bor på Gotland..

Nu nu har vi vist väret OT nok i gruppen.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige