Bil til ca. 40-45.000 kr.
Fra : KP

Dato : 28-01-04 16:01

Hejsa

Vi skal ud og købe en "kone" bil til ca. 40-45.000 kr.
- Har i et godt bud på hvad der skal vælges.

Det er vigtigt at den er driftsikker og så vedligeholdesfri som muligt.
Hvis i kender til konkrete biler i Østjylland, vil det være helt perfekt.

På forhånd tak for hjælpen.

/KP

Fra : Niels Skaaning

Dato : 28-01-04 16:09

KP" <tjaahh@hvorfor.ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er vigtigt at den er driftsikker og så vedligeholdesfri som muligt.
> Hvis i kender til konkrete biler i Østjylland, vil det være helt perfekt.

Saab 9000 2,0 Turbo-16, Citroën XM V6 - 24v osv. ;).

NS

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-01-04 16:26

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KP" <tjaahh@hvorfor.ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Saab 9000 2,0 Turbo-16, Citroën XM V6 - 24v osv. ;).

så får konen sq da nok aldrig en chance for at få lov at køre i sin bil...

Venligst

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 28-01-04 16:36

> Saab 9000 2,0 Turbo-16, Citroën XM V6 - 24v osv. ;).

Som konebil?

Næhh nej... ta du at slå op på dba.dk efter fx Punto

Fra : Martin P.

Dato : 29-01-04 17:24

> Saab 9000 2,0 Turbo-16, Citroën XM V6 - 24v osv. ;).

You must be kidding - man må da ikke vælge en europæisk bil hvis den skal
være driftsikker.

Ifølge statestikkerne bør du købe en Toyota Corolla/Carina.

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : Jens

Dato : 28-01-04 16:50

"KP" <tjaahh@hvorfor.ikke.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er vigtigt at den er driftsikker og så vedligeholdesfri som muligt.
> Hvis i kender til konkrete biler i Østjylland, vil det være helt perfekt.

Hvad med en Toyota Corolla fra 1994 - opefter ?? . Det er iflg FDMs
statistikker en meget fejlfri bil
Det er ikke en spændende bil - men de er temmelig driftsikre og har lave
ejeromkostninger.
Jeg har selv en Corolla fra 89. Jeg tvivler på, at der findes mere kedelige
biler end den, men jeg er i en situation, hvor jeg vægter lave omkostninger
højere end spas...
Jens

Fra : Frank Gregersen

Dato : 28-01-04 19:20

Hvad med en Peugeot 106 med Oliebrænder.
De koster omkring 40-60.000,- alt efter km på klokken.
Så er du også sikker på at der ikke ligger fartbøder i postkassen hver uge!
MVH Frank Gregersen

Fra : C. Caspersen

Dato : 28-01-04 19:50

"Frank Gregersen" <frankgregersen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en Peugeot 106 med Oliebrænder.

Han skrev, at den skulle være vedligeholdelsesfri !

/Caspersen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-01-04 22:39

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev :

>Han skrev, at den skulle være vedligeholdelsesfri !

Skifte væge, er sgu' da ikk' så svært ;)

Fra : Peter G C

Dato : 29-01-04 17:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Han skrev, at den skulle være vedligeholdelsesfri !

Findes vedligeholdelsesfrie biler?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : SB

Dato : 29-01-04 01:06

> [...]
>
> Det er vigtigt at den er driftsikker og så vedligeholdesfri som muligt.
> Hvis i kender til konkrete biler i Østjylland, vil det være helt perfekt.

Polo...
Konens fra 88 har koster 2.285 kr. i rep på 2 år, + pris til syn

Søren

Fra : KP

Dato : 30-01-04 10:46

Tak for hjælpen allesammen.