Sædevarme, stik forbindelser?
Fra : Anders Møller

Dato : 28-01-04 09:30

Hej alle,

Jeg har erhvervet mig et par forstole fra en Coupé Fiat. Sæderne er
betrukket med sort læder og har varme i siddefladen og de to første
"rygstykker". Jeg er lidt i tvivl om tilslutningen, selvom jeg dog har fået
det til at virke. Det er en konstant plus (rød) og sort (stel) og en gul,
som jeg formoder er tændingsstyret plus - ikke?

Jeg tror tændingsstyret plus er det mest logiske, da man så kan tillade sig
at "glemme" at slukke på kontakterne foran på sædestellet på hhv. fører og
passagersæde, uden at dræne batteriet.

Kan I bekræfte min anelse?

De nysgerrige kan se dem monteret her:

http://ftp.gamlegris.dk/anders-seats/IMG_4350.JPG

(Tak til John Sahl for hjælp til montering)

--
Anders Møller
Uno Racing

Fra : Torben E

Dato : 28-01-04 17:16

"Anders Møller" <anders-fjern-@damkjaer-moller.dk> skrev i en meddelelse

> Kan I bekræfte min anelse?

Det kan også være en sensor ledning, til at føle hvor varmt sædet er,
så reguleringen kan finde ud af det.

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : John Sahl

Dato : 28-01-04 19:25

Torben E wrote:
> Det kan også være en sensor ledning, til at føle hvor varmt sædet er,
> så reguleringen kan finde ud af det.

Lige nu er den monteret med konstant plus på gul og rød
og stel på den sorte, det virker sådan set fint nok, man skal
bare huske at slukke når man parkerer bilen.

Det ville dog være lækkert med lidt viden om hvad den gule
reelt skal forbindes til

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Torben E

Dato : 28-01-04 20:05

> Lige nu er den monteret med konstant plus på gul og rød
> og stel på den sorte, det virker sådan set fint nok, man skal
> bare huske at slukke når man parkerer bilen.

He he, det lyder næsten som en autoradio, hvornår skal han
have resten af bilen