standardudstyr i punto2
Fra : Rune Larsen

Dato : 28-01-04 00:27

Hej gruppe,

der skulle vel ikke tilfældigvis være en venlig sjæl, der har pdf'erne eller
de originale brochurer liggende fra fiat, med udstyrsniveauet i de
forskellige punto 2'ere?

Jeg er mest interesseret i hvad forskellen er på HLX og sporting modellerne.

/Rune

Fra : Anders Møller

Dato : 28-01-04 10:18

"Rune Larsen" <runeDOTlarsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er mest interesseret i hvad forskellen er på HLX og sporting
modellerne.

Spørg evt. på www.fiatklubdanmark.dk -> forum -> tuning/teknik

- men så vidt jeg husker er forskellen:

Sporting har 6 trins gearkasse, alufælge, strammere undervogn, mørkt
instrumentbord med alulakeret centerkonsol istedet for det grimme tofarvede
bord i HLX, tågelygter integreret i forlygte (er jeg i tvivl om HLX har)...
sådan cirka ;)

--
Anders Møller
Uno Racing, nu med læder..

Fra : Rune Larsen

Dato : 28-01-04 11:29

Anders Møller wrote:

> Spørg evt. på www.fiatklubdanmark.dk -> forum -> tuning/teknik

Det vil jeg lige kigge på!

> [...]
> instrumentbord med alulakeret centerkonsol istedet for det grimme
> tofarvede bord i HLX, tågelygter integreret i forlygte (er jeg i tvivl om

Det lyder osse nogenlunde som det jeg har sjusset mig frem til. Jeg er lidt
i tvivl, om der er den her bitte subwoofer installeret som standard i nogen
af modellerne?
Passer det, hvis jeg siger der er elspejle og -ruder i begge modeller?

/Rune - Uno - forhåbentligt snart Punto.

Fra : Anders Møller

Dato : 28-01-04 11:35

> [...]
lidt
> i tvivl, om der er den her bitte subwoofer installeret som standard i

Ah ja, subwoofer er standart i sporting.. den lyder i øvrigt ganske OK hvis
man ikke voldtager den dagligt.

> Passer det, hvis jeg siger der er elspejle og -ruder i begge modeller?

Både og.. elruder er standart i begge modeller, men elspejle er der ikke i
Sporting. De er forbeholdt standart i HGT, men er lidt usikker på HLX...

> /Rune - Uno - forhåbentligt snart Punto.

--
Anders Møller
Uno Racing - eks. Punto HGT ejer..

Fra : Rune Larsen

Dato : 28-01-04 11:41

Anders Møller wrote:

> Ah ja, subwoofer er standart i sporting.. den lyder i øvrigt ganske OK
> hvis man ikke voldtager den dagligt.

Det lyder godt - så ka jeg bruge penge på noget mere fornuftigt istedet :)

> Både og.. elruder er standart i begge modeller, men elspejle er der ikke i
> Sporting. De er forbeholdt standart i HGT, men er lidt usikker på HLX...

Okay - elspejle ka jeg nok ose godt undvære. Jeg prøvekørte en HLX'er for
ikke så lang tid siden, som var med aircon osv. og jeg mener osse den havde
elspejle. Men det kan jo være del af en udstyrspakke.

> Anders Møller
> Uno Racing - eks. Punto HGT ejer..

Ui - den gad jeg godt ha, men forsikringsselskaberne mener ikke jeg skal.
Hvis jeg ikke går for nær, må jeg så spørge hvad du gav i forsikring for
den?
Jeg er 28 og med 6 års skadefri kørsel, men alligevel skal det koste mig
over 10k/år.

/Rune

Fra : Anders Møller

Dato : 28-01-04 12:44

> [...]
havde
> elspejle. Men det kan jo være del af en udstyrspakke.

Spejlene skal jo også bare justeres efter "farmand" så de passer ;)

> Ui - den gad jeg godt ha, men forsikringsselskaberne mener ikke jeg skal.
> Hvis jeg ikke går for nær, må jeg så spørge hvad du gav i forsikring for
> den?

Jeg har 7 års skadefri, gav 5.200 årligt kasko/ansvar med 1.000 kr. i
selvrisiko. Det steg til 7.200 efter ansvarsforsikringen blev dyrere ifb.
med erstatningen til skadeslidte steg. Jeg har dog en god aftale gennem min
fagforening, så det er nok derfor den var så rimeligt lav for mig.

--
Anders Møller
Uno Racing, ex. Cinquecento/Seicento/Punto HGT/Punto ELX mk. I/Uno 1,3 T