OT, alternativ server til dk.fritid.bil
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-01-04 21:37

Hej

Hvad findes der af alternativer til server, hvis jeg vil følge gruppen når
jeg ikke er hjemme.
Der hvor det specifikt er tale om, har udbyderen ingen news-server.

Hvor starter jeg med at lede?

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Flemming

Dato : 27-01-04 21:40

http://news.iservice.dk/debatoversigt.asp

--
Mvh. Flemming

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-01-04 21:44

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Hvor starter jeg med at lede?

Kan du ikke bruge sunsite ?

Eller groups.google.com

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-01-04 21:56

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bruge sunsite ?
>
> Eller groups.google.com

Sunsite kan ikke bruges, er prøvet

Vil prøve den anden.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Axelgaard

Dato : 27-01-04 21:58

> Sunsite kan ikke bruges, er prøvet
>
> Vil prøve den anden.

Sidst jeg brugte Google-Groups var den ~1dag bagud hele tiden... det er ikke
sjovt :(

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-01-04 22:07

On Tue, 27 Jan 2004 21:56:11 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

><jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

>Sunsite kan ikke bruges, er prøvet
>
>Vil prøve den anden.

Du kan læse på news.freenet.de, men ikke poste.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-01-04 22:11

> Du kan læse på news.freenet.de, men ikke poste.

Øv, så ryger alt det sjove jo.
Men har tilføjet den alligevel

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 27-01-04 22:20

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> writes:

> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Sunsite kan ikke bruges, er prøvet

Nysgerrig, hvorfor ikke? Du skal blot registrere dig med en .dk mail
adresse og bruge login, så kan du både læse og skrive indlæg fra
bla. denne gruppe.

Det er selvfølgelig lidt af en forhindring, men er desværre er det en
nødvendighed pga. misbrug fra forskellige sider. De fleste klienter
understøtter dog at du bruger login for at læse/skrive indlæg.

Se mere på: http://sunsite.dk/node/id/31

Mvh
Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-01-04 22:26

"Thomas Rasmussen" <simpsons@invalid.kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nødvendighed pga. misbrug fra forskellige sider. De fleste klienter
> understøtter dog at du bruger login for at læse/skrive indlæg.

Udbyderen tillader ikke connection til Sunsite, derfor

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-01-04 08:25

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> writes:

> Udbyderen tillader ikke connection til Sunsite, derfor

Hvorfor ikke? Det lyder som en meget underlig forklaring hvorfor
ligenetop en bestemt udbyder ikke er interesseret i at tilbyde en
forbindelse til SunSITE.

Som Staff medlem af SunSITE er jeg da lidt interesseret i at høre
deres begrundelse, for det mener jeg egentlig slet ikke de kan tillade
sig.

Mvh
Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-01-04 22:06

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Eller groups.google.com

Har lige kigget på den, er ikke vild med den.

Autoatlas er en mulighed.

Det jeg helst ville have, var en server som news.tele.dk.
Bare med den forskel at der var adgang til den fra SongNetworks.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-01-04 22:09

On Tue, 27 Jan 2004 22:06:10 +0100, "Uffe Bærentsen"

http://news.individual.de/ måske

Fly

--
In space nobody will hear your cream