Instrumentbelysning - Mercedes
Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-01-04 20:58

Jeg har en Mercedes 230 E fra 1990.
Jeg har problemer med instrumentbelysningen, der netop er blevet repareret.
Når jeg skruer ned for lysdæmperen, er det alene belysningen i
kombiinstrumentet foran rattet der dæmpes. Den øvrige belysning ved
lyskontakt og midterkonsol dæmpes ikke. Nu er jeg i tvivl om, hvorvidt disse
belysninger overhovedet skal dæmpes sammen med kombiinstrumentet. Er der
nogen, der har et bud?

Hilsen
Søren Jensen

Fra : hamselv

Dato : 27-01-04 22:26

På en 124 er det kun de 2 lamper i ins.huset der dæmpes

--
VH
Flemming

Fra : Rene´

Dato : 27-01-04 22:35

nej det er det hele, både det i automatgearkonsolet og varmedyserne og
klimakonsolet.
det har det været i begge mine w124 89´& 95´

Fra : Mathias

Dato : 28-01-04 17:53

Rene´ wrote:
> nej det er det hele, både det i automatgearkonsolet og varmedyserne og
> klimakonsolet.
> det har det været i begge mine w124 89´& 95´

Det er det også i min W124 '91

--
Mvh. Mathias

Fra : Simon [8000]

Dato : 28-01-04 15:27

På min w123 fra 1981 dæmpes det hele - inkl. lys i hasardblinklampen,
gearkonsol, ventilationsknapper osv.

/Simon

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-01-04 19:17

Tak for indlæggene. Mekanikeren, der har repareret bilen hævder hårdnakket,
at det alene er kombiinstrumentet, der kan dæmpes i min 124er, men jeg mener
bestemt også, at ihvertfald midterkonsolen blev dæmpet før. Belysningen ved
lyskontakten er meget kraftig og giver genskin gennem siderud og sidespejl
ved kørsel i mørke. Er det noget andre oplever?

Søren Jensen