Øv, nu havde man lige sparet sammen
Fra : Flemming

Dato : 27-01-04 20:39

Imorges, var så den store dag hvor min A3 skulle have installeret benzinfyr.
Havde afleveret bilen igår, og fået en kammi' til at hente en og arrangeret
samkørsel til arbejdet. Meeeen så var det de ringede fra værkstedet kl 8.15
i morges og sagde at pga. der var monteret uoriginalt aircondition, sad der
et fugtfilter ?, der hvor fyret skulle sidde.. Arrrrggggggg... Der var dog
også den løsning at skifte dette fugtfilter, og placeret det andetsteds, og
lave specielle nye slanger, aftappe, og påfylde køler væske, til den nette
ekstra udgift på 5K. Men det ville han jo lige høre om inden de gik igang,
Jo tak...

Så der blev ingen varme og isfrie ruder. Øv !

--
Mvh. Flemming

Fra : LL

Dato : 29-01-04 09:43

Bittert - og øv...

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-01-04 10:46

> [...]
> Jo tak...
>
> Så der blev ingen varme og isfrie ruder. Øv !

Min dybeste medfølelse.

Per