Temperatur i Golf III 1,9 TD
Fra : Jacob

Dato : 27-01-04 20:08

Hej NG

Jeg har selv kun een løsning på nedenstående problem - ny termostat - har I
andre bud?

Min Golf kører upåklageligt, men temperaturen opfører sig mærkeligt. Jeg kan
køre f.eks. 30 km hvor termometeret viser ca. 85 konstant uanset hastighed
osv. Så lige pludselig stiger temp til over 100, for derefter at falde til
80 og så igen finde et fornuftigt leje omkring de 85. Så her i morges da jeg
kom på motorvejen og kørte den op på sølle 120, så gik den næsten i kog og
jeg måtte stoppe. Kørte videre efter 5 minutter. Kørte fint resten af dagen.

Kan det være andet end termostaten, nu når jeg alligevel skal rode med den.
Den har fået ny vandpumpe i november, så den skulle være udelukket.

HIlsen Jacob

Fra : [3630]Matrix

Dato : 27-01-04 23:41

> Kan det være andet end termostaten, nu når jeg alligevel skal rode med
den.
> Den har fået ny vandpumpe i november, så den skulle være udelukket.

Hejsa, havde en øse på et tidspunkt der gjorde nøjagtigt sådan som du
beskriver - det var termostaten.

/Martin O. Nielsen

Fra : Jacob

Dato : 28-01-04 07:08

"[3630]Matrix" <competer@aus[nej]sies.dk> skrev i en meddelelse

> den.
> >
> Hejsa, havde en øse på et tidspunkt der gjorde nøjagtigt sådan som du
> beskriver - det var termostaten.

Tak, så skifter jeg termostaten og håber det bedste.

Fra : phk

Dato : 28-01-04 18:44

"Jacob" <mma@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Tak, så skifter jeg termostaten og håber det bedste.

Check spænding på kileremmen.

--
Per, Esbjerg