Fj.betj centrallås ( Vacum)
Fra : *trads*

Dato : 27-01-04 16:22

Hej
Jeg har en Passat fra 95. Hvor der er Vacum styret centrallås på..

Kan jeg bare købe mig en alm alarm m/fj.betj. som så også virker på min bil.
Og kan styre c-låsene samtidig ??

Eller er der noget jeg skal være opmærksom på ???

Henrik - Randers

Fra : David Bjergsø

Dato : 27-01-04 16:52

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in message
> [...]
bil.
> Og kan styre c-låsene samtidig ??
>
> Eller er der noget jeg skal være opmærksom på ???

Hej,

Jeg havde en Audi med samme slags centrallås. Det jeg gjorde, var at købe en
elektriskcentrallås m fj.btj. med kun 2 motorer (aktuatorer) til at åbne og
låse (da jeg kun skulle bruge en). den ene aktuator satte jeg så sammen med
den aktuator som styrer førerdørens lås, da det på min var denne der
afgjorde om alle dørene skulle låse eller åbne. så kunne jeg fint bruge
fjernbetjeningen til at åbne og låse hele bilen, uden at ødelægge noget
eksisterende elektronik til den originale vakumcentrallås. Den anden
aktuator, har du så til når den første bliver træt om nogle år.....

/David

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 17:43

> [...]
> eksisterende elektronik til den originale vakumcentrallås. Den anden
> aktuator, har du så til når den første bliver træt om nogle år.....

Det er da en løsning - gå over åen efter vand kalde man det vist.
Der fåes et sæt fra Votex (VW's ekstra udstyrs mærke) det er lige til at
putte i med en lille box.
Til Passaten findes to forskellige sæt, alt efter om der elruderhejs med
komfortlukke eller ej.

/Claus

Fra : *trads*

Dato : 27-01-04 18:57

"> Der fåes et sæt fra Votex (VW's ekstra udstyrs mærke) det er lige til at
> putte i med en lille box.

Har du evt et link til deres side ???

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-01-04 17:49

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Passat fra 95. Hvor der er Vacum styret centrallås på..
>
> Kan jeg bare købe mig en alm alarm m/fj.betj. som så også virker på min
bil.
> Og kan styre c-låsene samtidig ??

Ja. Der er ingen problemer med din bil.
Du skal blot finde to ledninger ved pumpen, så er den klaret...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : ham

Dato : 27-01-04 20:58

meddelelse news:bv64tn$fb3$1@sunsite.dk...

> bil.
>

> Ja. Der er ingen problemer med din bil.
> Du skal blot finde to ledninger ved pumpen, så er den klaret...

Og du kan se på denne side hvilke farver de har og hvor de findes i bilen
http://asmarketing.dk/pdf/Centrall%e5s%20Guide.pdf