Nøgler Til Ford Sierra ´93
Fra : Brian Fogh

Dato : 27-01-04 15:39

Hejsa

Skal man ind og bestille dem inde ved Ford eller kan man få lavet nogle nede
ved den lokale nøgle pusher? Bare lige en tanke.

Hilsen
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 15:54

> [...]
>
> Skal man ind og bestille dem inde ved Ford eller kan man få lavet nogle nede
> ved den lokale nøgle pusher? Bare lige en tanke.

Jeg har spurgt flerer nøgle pusher, og ingen af dem har kunne lave en Ford nøgle,
så nok ingen vej unden om Ford.... Men hvis du hører andre der kan, vil jeg gerne
have et tip.... Jeg har nemlig slet ikke psyke til at hører hvad ford skal ha for
sådan en.....

M.v.h.
Koolberg

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.41.136.1)

Fra : Troels Pedersen

Dato : 27-01-04 16:10

Brian Fogh wrote:
> Skal man ind og bestille dem inde ved Ford eller kan man få lavet
> nogle nede ved den lokale nøgle pusher? Bare lige en tanke.

Mange lokale kan. I Århus kender jeg til to, så jeg tror da det er temmelig
udbredt. Sidst jeg fik lavet en to det 5 min, jeg havde originalen med.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : René Larsen

Dato : 27-01-04 16:34

Det er ellers ikke så pebret hos Ford i Esbjerg som jeg havde frygtet.

Knap en hund og så tog det endda 3 minutter. OK timeløn )))

René

Fra : Brian Fogh

Dato : 27-01-04 16:44

Hejsa

Oki. Jeg tror jeg smutter omkring Ford i Grenå og tjekker prisen. Hvis det
er helt vildt må jeg jo smutte en tur til Århus.

Tak for hjælpen
Brian

Fra : Troels Pedersen

Dato : 27-01-04 17:07

René Larsen wrote:
> Det er ellers ikke så pebret hos Ford i Esbjerg som jeg havde frygtet.
>
> Knap en hund og så tog det endda 3 minutter. OK timeløn )))

Ok pris, jeg gav selv 60 kr. i City Vest i Århus... Så de 40 kr. er da givet
godt ud for at få en nøgle med Ford logo på

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : Thomas Krath

Dato : 27-01-04 22:47

> Skal man ind og bestille dem inde ved Ford eller kan man få lavet
> nogle nede ved den lokale nøgle pusher? Bare lige en tanke.

Fik lavet en ekstra hos Ford - m. lys i :) De laver den imens du står og
venter og den koster 100 kr.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide