Amerikanske biler er ikke hvad de har være~
Fra : Henrik B.

Dato : 27-01-04 13:24

Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?

http://leech.dk/snowfags.wmv

M.v.h.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-01-04 13:36

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
> Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?
>
> http://leech.dk/snowfags.wmv

ROTFLOLPIMP x 33333 )))))

Idioter !!
Såvidt jeg kan se er der en sten eller lign. der blokerer ved højre baghjul.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Henrik B.

Dato : 27-01-04 14:00

Christian B. Andresen wrote:
::: http://leech.dk/snowfags.wmv
::
:: ROTFLOLPIMP x 33333 )))))
::
:: Idioter !!
:: Såvidt jeg kan se er der en sten eller lign. der blokerer ved højre
:: baghjul.

Men alligevel......troede at de havde den i krogen....!!??

M.v.h.

Fra : Christian Hansen

Dato : 27-01-04 14:20

> [...]
> :: baghjul.
>
> Men alligevel......troede at de havde den i krogen....!!??

Hehe . well.. de trækker jo også i den forkerte side af bilen ;) krogen
skulle jo have været sat fast i højre side så de var kommet uden om alt det
sne halløj.
Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Peter C.

Dato : 27-01-04 13:47

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?

Kunstig intelligens har absolut ikke en chance overfor naturlig dumhed

MVH Peter C:\

Fra : TG4600

Dato : 27-01-04 14:43

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message
> Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?
>
> http://leech.dk/snowfags.wmv
>
> M.v.h.

Hvordan er det nu når nogen skal hjælpes ud af slige problemer?
Du skal altid samme vej ud, som du kom ind i problemet!
Det kunne da nok lige have sparet manden for en "mindre" værkstedsregning

TG

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-01-04 17:45

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?

FUCK.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Emil Jensen

Dato : 27-01-04 18:15

Mon en dansk forsikringsselskab ville have betalt reperationen?

Mvh

Emil

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 27-01-04 18:12

Amerikaneren holdt da :)

/Daniel Pedersen

Fra : Coach [4130]

Dato : 27-01-04 18:18

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?
>
> http://leech.dk/snowfags.wmv
>
> M.v.h.

))))) Jeg kan' slet ikke holde op med at grine......

mvh
Bri@n

Fra : Fam. Olsen

Dato : 27-01-04 19:58

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?
>
> http://leech.dk/snowfags.wmv
>
> M.v.h.

Ha ha, de er sgu da selvskrevet til den ledige stilling som bjærgningsmand
hos Falck.

MVH Niels

Fra : Mogens...

Dato : 27-01-04 20:01

On Tue, 27 Jan 2004 13:23:52 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Gad vide hvad der går gennem hovedet på den unge mand?
>http://leech.dk/snowfags.wmv

Toyota Celica?

/Mogens

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-01-04 00:06

On Tue, 27 Jan 2004 20:00:49 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Toyota Celica?

Det er ikke let at se, men jeg tror, at det er en Geo Storm, som
egentlig bare er en Isuzu Piazza for det amerikanske marked.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-01-04 02:45

On Tue, 27 Jan 2004 23:05:43 GMT, Verner Johnsen
<vejoh@post10.tele.dk> wrote:

>Det er ikke let at se, men jeg tror, at det er en Geo Storm, som
>egentlig bare er en Isuzu Piazza for det amerikanske marked.

Du har ret i, at det er svært at se, men den kan også ligne en Saturn.
Vil prøve at se videoen igen...

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Verner Johnsen

Dato : 28-01-04 12:17

"Lars Ehlers" <NOSPAMehlers@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har ret i, at det er svært at se, men den kan også ligne en Saturn.
> Vil prøve at se videoen igen...

Et par af de ting jeghæftede mig ved, da jeg forsøgte at identificere
modellen, var selvfølgeligt bagrudens facon men også den brede stolpe bag
sidedørene.
Det fik mig først til at spekulere på, om det kunne være en Eagle Talon
eller en Plymouth Laser (Mitsubishi Eclipse), men da jeg så videoklippet
igen, kunne jeg se, at der var nogle små vinduer bag sidedørene, og bagruden
var hel og ikke delt ude i siderne, som på Talon/Laser.

Det var så det, der ledte mig til Geo Storm.

En anden ting, som jeg bemærkede, var den indvendige dørbeklædning, som vi
ser tydeligt i klippet.
Den passer også meget godt med Geo Storm.

http://www.cardomain.com/memberpage/462370

Hilsen
Verner