OT: K: Rep.håndbog fra Haynes til Ford Esc~
Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 26-01-04 22:44

Jeg ved godt dette ikke er en markedsgruppe, men jeg må seriøst snart have
fat i den bog,(lyset i Uret i instrument panelet er røget sig en tur, og jeg
hader når jeg ikke kan se hvad klokken er når jeg køre om natten)
Mead, John S.
Ford Escort & Orion
2000. 1 bind (flere pagineringer), illustreret
Forlag: Haynes
Sprog: Engelsk
Serie: Haynes service and repair manual ; 1737
Emne: biler ; Ford Escort ; Ford Orion ; reparationhåndbøger
Opstilling i folkebiblioteker: 62.7221 Ford
Models covered: Ford Escort Hatchback, Saloon, Estate, Van and Cabriolet,
and Ford Orion models, including special/limited editions, 1297 cc, 1392 cc,
1596 cc, 1597 cc and 1796 cc petrol engines. Does not cover RS2000 or
Cosworth models, or Diesel engine
På omslaget : Sept. 1990 to 2000 (H to X registration) petrol
ISBN: 1-85960-763-2

Mvh.

Morten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-01-04 22:48

Hej!

"M. Myers (5491)" wrote:

> Jeg ved godt dette ikke er en markedsgruppe,

Geeez, hvorfor laver du så en købsannonce? Stop det pjat og lad kaffeklubben
leve i fred! :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-01-04 22:58

"M. Myers \(5491\)" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev :

>Jeg ved godt dette ikke er en markedsgruppe, men jeg må seriøst snart have
>fat i den bog

Så køb den dog .........

f.eks Køsters boghandel i Randers - han sender gerne

Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 26-01-04 23:01

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Så køb den dog .........
>
> f.eks Køsters boghandel i Randers - han sender gerne
>

> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Takker, ham vil jeg finde..... anede ikke hvor jeg skulle lede, og der er
ventetid på biblioteket.....

Mvh

Morten

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-01-04 05:36

> have

> Takker, ham vil jeg finde..... anede ikke hvor jeg skulle lede, og der er
> ventetid på biblioteket.....

Prøv nu lige den blå avis der købte jeg min for ca 14 dage siden, og den er
faktisk sprit ny
også til 150kr, og hvis du er heldig som jeg var så bor personen ret tæt på
og så sparer du fragt.

--
Hilsen Martin.

Fra : Koolberg

Dato : 27-01-04 15:38

Hej Morten

Hoffberg er den officielle impotør af Haynes værkstedshåndbøger, og
han er på nettet med følgende side: http://www.hofberg.dk/shop/
Han er forøvrigt en rigtig flink fyr....

Ellers kan du måske finde den brugt ved Bigers Billige Bilbøger:

http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

M.v.h.
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 15:48

Kik på Google's side, der har jeg lagt et par links til dig.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.41.136.1)

Fra : Fabritius

Dato : 27-01-04 16:53

"M. Myers (5491)" <mailto:mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev i en meddelelse
"OT: K: Rep.håndbog fra Haynes til Ford Escort"

> Jeg ved godt dette ikke er en markedsgruppe, men jeg må seriøst snart have
> fat i den bog,(lyset i Uret i instrument panelet er røget sig en tur, og jeg
> hader når jeg ikke kan se hvad klokken er når jeg køre om natten)

Når du er klar over at det ikke er en markedsgruppe, hvorfor poster du så dit
indlæg herinde? Der er jo ingen tvivl om at du ikke ved at det hører til her, så
jeg forstår dig virkelig ikke.

I håb om at du ikke gør det fremover giver jeg dog en smule hjælp. Prøv enten på
biblioteket eller her: http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

/Claus

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.242.60.45)

Fra : Leif Nielsen

Dato : 27-01-04 21:11

Når nu de danske boghandlere har så svært ved at finde ud af det med
rep. håndbøger, så køb dem her.

www.motorbooks.co.uk

De har ALT.
Jeg har aldrig oplevet at de har været længere end 10 dage om at sende
hvad jeg har bestilt.

Leif Nielsen