Hvor meget billigere i flensborg
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 26-01-04 22:09

Hej....
Mine forældre står overfor at skulle skifte tandstangen i deres volvo 240GL
fra starten af 90'erne (slør i rattet). Sådan en fætter koster vist ca.
3.000 i Danmark, har han fået oplyst. Dertil kommer monteringen, men de
bruger en mekaniker lidt uden for randers der vist har et vældigt godt ry
når det gælder volvo - og så tager han 150 i timen :). Spørgsmålet er så
bare om det kan betale sig at købe reservedelene syd for grænsen - hvor
meget tror i at de kan spare? Han vil gerne have originale dele - eller i
hvert fald dele af tilsvarende kvalitet (eller bedre).

Hvad tror i?
Eventuelle adresser modtages gerne...

/Kasper Hansen

Fra : Tony

Dato : 27-01-04 20:41

> [...]
> meget tror i at de kan spare? Han vil gerne have originale dele - eller i
> hvert fald dele af tilsvarende kvalitet (eller bedre).

Hvad med biltema i sverige? De har meget billige priser - en kammerat
sparede mange penge på volvoreservedele derfra via postordre.

Tony

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 27-01-04 21:16

> Hvad med biltema i sverige? De har meget billige priser - en kammerat
> sparede mange penge på volvoreservedele derfra via postordre.
>
> Tony

Okay - det får jeg ham til at undersøge... Jeg glemte egentligt også at
skrive at delene selvfølgelig også kunne købes i Sverige...
Takker!

/Kasper Hansen