regler vedr. træf
Fra : Gert

Dato : 26-01-04 20:41

Hejsa alle sammen.

er der mon nogen her der ved og der skal søges tilladelse til bil træf?

grundlaget er dette:

vi er ca 8-10 biler som sidste år trillede nogle små hygge ture rundt her på
Bornholm. det er der jo ikke rigtig nogen der kan forbyde.

men vintermørket har påvirket de benzin skadede hjerneceller, og ideen om at
gøre det til noget lidt større er kommet fra af udstødnings tågerne

det er jo lige straks forår og påske (nå ja men ser vel lyst på tingene) og
tanken er at vi vil holde et træf i påske weekenden. det skal bestå i at vi
mødes på Rønne torv og skal herefter ud og trille på øen både for at prale
lidt med bilerne men også for at nyde naturen.

men da det er ældre/gamle biler går det jo ikke så stærkt, og det kan derved
også komme til at være en smule til gene for de andre traffikanter,
selv om vi gør hvad vi kan for at tage hensyn.

mængden af biler kender vi ikke endnu, men der formodes at komme fra 10
biler og op efter!

skal der nogen form for tilladelse til det ?

p.s. for de nysgerrige, kan der læses yderligere på fordp7-bornholm.dk
--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-01-04 20:47

Hej!

Gert wrote:

> men da det er ældre/gamle biler går det jo ikke så stærkt, og det kan derved
> også komme til at være en smule til gene for de andre traffikanter,
> selv om vi gør hvad vi kan for at tage hensyn.

Det kommer vel an på hvor meget gas i/man giver?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Gert

Dato : 26-01-04 21:02

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Det kommer vel an på hvor meget gas i/man giver?

rigtig nok
men vi kører jo for at nyde biler og natur så, det er i bedste morfar stil

og ikke som deltagerne ved det store påsketræf der også er her på øen, det
består nemlig hovedsageligt af unge
folk med lidt for meget benzin i blodet :-/
det er blevet så slemt at politiet har et par biler med for at dæmpe
gemytterne, for der køres meget tæt og reltativt stærkt.
og der går ikke et år uden der er biler der bliver skadet.

men der er mange deltagere, og jeg tror ikke at politiet hverken kan eller
vil forhindre det

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller