Vedr. Test af autohøjtalere..... + billig~
Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 26-01-04 19:42

jeg har et sæt højtalere, som jeg ikke ved om virker, kan jeg teste dem, ved
at sætte dem til mit stue anlæg?

Mvh. Morten

P.S. er der en mekaniker nær odense, der kan kigge på min bil en escort 1,6
16V der bruger vand(haster)
ring på 61 41 67 73

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-01-04 19:56

"M. Myers (5491)" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev

> jeg har et sæt højtalere, som jeg ikke ved om virker, kan jeg teste
dem, ved
> at sætte dem til mit stue anlæg?

Ja, men lad være med at give dem tæsk, så længe de ikke er monteret i en
plade/dør/hattehylde.

Mvh.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-01-04 08:43

M. Myers (5491) wrote:
> jeg har et sæt højtalere, som jeg ikke ved om virker, kan jeg teste dem, ved
> at sætte dem til mit stue anlæg?

Ja da, men skru ikke for højt op hvis din forstærker er svag (kan
spille i 3ohm) eller højttalerne ikke kan ta' mosten (ikke kan komme
af med varmen).

Jeg formoder du bare vil høre om de duer/skratter.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo (2x12" 4ohm peerless autoht. m. aktiv parametrisk
bashævning og drevet af en brokoblet NAD 2600 under mit TV er godt!)