Mercedes E stationcar 2002
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-01-04 17:30

Hey.

Nogle bekendte har købt en Mercedes E 270CDI Stationcar fra 2002. - Jeg har
ikke set den "live", - men er det den nuværende model, eller den foregående?

-Morten von Schnellfahren Lorenzen

Fra : JLO

Dato : 26-01-04 18:19

foregående

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-01-04 18:22

"JLO" <nospam@no.com> skrev i en meddelelse
> foregående

Arj, øv... :(

-M

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 26-01-04 18:40

Ja det må være W210 - W211 som stationcar kom først i 2003.

Hvad hedder en stationcar egentlig på rent dansk? - er der overhovedet et
ord for sådan et automobil.

Mvh.
B. Madsen

Fra : Brian

Dato : 26-01-04 18:49

Hejsa

[8700] Brian Mark Madsen wrote:

> Hvad hedder en stationcar egentlig på rent dansk? - er der
> overhovedet et ord for sådan et automobil.

En stationsvogn ?

I mine ører lyder det fjollet, men jeg ser/hører det ofte :)

/Brian

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-01-04 12:32

"Brian" <Brian@post5FJERNDETTE.tele.dk> wrote in message
> Hejsa

> En stationsvogn ?

Det hedder det også på norsk. På mercedesk hedder det T-model

--
Michael Nielsen

´87 Mercedes-Benz W124 260 E
www.mercefreaken.com