Hvor er stelnr.??
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 26-01-04 16:57

Hej

Jeg vil lige høre om der er nogle som ved hvor jeg finder stelnummeret på en
Opel Commondore Coupe fra '69?
(Det er vist nok en A model)
Jeg har fået at vide at det skulle sidde på topedo-stykket, men jeg kan ikke
finde det nogele steder.

På forhånd Tak

Mvh. Glenn

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-01-04 18:29

"Glenn [Odense]" wrote:

> [...]
> (Det er vist nok en A model)
> Jeg har fået at vide at det skulle sidde på topedo-stykket, men jeg kan ikke

Det stod normalt på en alu-plade på frontstykket. Og på en præget metalplade,
som var punktsvejset til torpedoen. Men det rigtigt stelnummer eksisterer
sikkert ikke mere. Det står/stod på hovedvangen lige under batterikonsollen.
Grunden til at det sikkert ikke står der mere er, at det ikke var ihugget. Det
var skrevet med en speciel pen med kobberspids og strøm. Sådan som man kender
fra værktøjsmærkning. Og ja, det er en A-model.

Ib Jakobsen