Skotsk Mercedes picup firhjulstrækker?
Fra : BJ Denmark

Dato : 26-01-04 13:38

På en ferie i Skotland så jeg nogle stykker af et meget spændende køretøj.

Det lignede en Mercedes Pickup a´la da danske ombyggede personvogne. Men det
var særdeles højbenede (muligvis / formentlig med 4-hjulstræk) og
meredesstjernen i kølerhjelmen var skiftet ud med et andet (som jeg desværre
ikke kan huske).

Nogen der ved, hvad dette køretøj er for et - og evt. smide et link til et
billede af den?

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 26-01-04 22:59

On Mon, 26 Jan 2004 13:37:52 +0100, "BJ Denmark" <news@klog.dk> wrote:

> [...]
>ikke kan huske).
>
>Nogen der ved, hvad dette køretøj er for et - og evt. smide et link til et

Ku' det være sådan en her ?

<http://www.worldoffroad.com/vehicles/tata.asp>

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : BJ Denmark

Dato : 27-01-04 09:15

Verner Johnsen wrote:
> On Mon, 26 Jan 2004 13:37:52 +0100, "BJ Denmark" <news@klog.dk> wrote:
>
> Ku' det være sådan en her ?
>
> <http://www.worldoffroad.com/vehicles/tata.asp>

Bingo!

Spøjst men skægt køretøj. Gad vide hvad der skal til for at få den på danske
plader (ud over en hulens masse penge...)