Det var kattens, død kat.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-01-04 12:21

Hej

Nu har jeg over noget tid, syntes at Sierra var begynt at sige lovlig meget.
Da jeg ikke har været under bunden og kigge endnu, er det lidt usikkert hvad
fejlen er.
Men da udstødningen fra katten og bagud er ca. ½ år gammel, så formoder jeg
at fejlen ikke er der.
Forrøret så for ½ år siden ganske friskt ud, så heller ingen fejl der, igen
formodning.
Så ender jeg op med katten, den så for ½ år siden lidt træt ud.....

og nu kommer så, 'La grande questione':

Hvor køber jeg en kat til rimelige penge.

Bilen er, som sikkert mange har set, en Sierra '92 2,0i GT DOHC 120hk

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (med ekstra lyd)

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 13:25

> Hvor køber jeg en kat til rimelige penge.
> Bilen er, som sikkert mange har set, en Sierra '92 2,0i GT DOHC 120hk

Både Thansen og Høyer Autodele har dem til 2995 kroner med to års garanti.

Ford skal have 4300 kroner for en tilsvarende vare.

Jég ville ikke betænke mig et sekund på at købe en katalysator af Høyer. Jeg har
købet en del reservedele og har INGEN forskel kunnet se på de originale Opel-dele
og på for eksempel Høyers.

Der skal nok være dem, der genre vil forære Ford de overskydende 1400 kroner - dem
om det.

/Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.89.55.129)

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-01-04 13:39

<Jan W Nielsen> writes:

> Både Thansen og Høyer Autodele har dem til 2995 kroner med to års garanti.

Og Krogslund har iflg. deres hjemmeside en til 2487,50 (medmindre det
er en nyere model, står som 6/88->3/92). Så hvis man i forvejen bor i
nærheden af en krogslund er der vel ingen grund til at betale mere end
højst nødvendigt?

/Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"

Fra : Rasmus

Dato : 26-01-04 14:24

<Jan W Nielsen> wrote in message

> [...]
Jeg har
> købet en del reservedele og har INGEN forskel kunnet se på de originale

Det er nok fordi kvaliteten på Opels dele i forvejen er så ringe

....spøg til side, jeg har tidligere købt ved ophugger og været fuld
tilfreds, mener de normalt tager omkring 500kr for en kat

mvh
Rasmus

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 16:17

Rasmus skrev:

> jeg har tidligere købt ved ophugger og været fuld
> tilfreds,

....samme hér...

> mener de normalt tager omkring 500kr for en kat

....var hvad jeg gav...
Hans