3 cyl
Fra : Olesen

Dato : 25-01-04 18:46

Hvis en bil går (min)...en bi lgår på 3 cylindre de første par minutter,
så er det vel fordi den ikke tænder på den...

Hvad kan årsagen være til dêt ?
Fugt ?
'bare en kold motor' ?
Elfejl ?

En kombination, ja, men hvad ville være sansynligt at skifte ?
Platiner ? Kabler ? motor ? hehe..

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-01-04 18:50

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev :

> [...]

>'bare en kold motor' ?
>Elfejl ?
>
>En kombination, ja, men hvad ville være sansynligt at skifte ?

det kan være mange ting - slidt motor, fugt, dårlige tændkabler,
strømfordelerdækslet, dårlige tændrør..........

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-01-04 19:43

> Hvis en bil går (min)...en bi lgår på 3 cylindre de første par minutter,
> så er det vel fordi den ikke tænder på den...

Det samme går min, når den er _meget_ kold.

> Hvad kan årsagen være til dêt ?
> Fugt ?
> 'bare en kold motor' ?
> Elfejl ?

Det kan vist være mange forskellige ting. På min er det kablerne der er
problemet. Tror ikke at der er så meget andet at gøre, end at starte fra en
ende af for at finde ud af det.
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-01-04 21:21

Olesen wrote:
> [...]
> 'bare en kold motor' ?
> Elfejl ?
>
> En kombination, ja, men hvad ville være sansynligt at skifte ?

Hejsa .. en defekt toppakning kan også give anledning til dette .. men
som Claus skriver, så tag det fra en ende .. og nyd at det er dejligt
lunt udendøre pt. .. :)

/Jan

Fra : Lykke

Dato : 26-01-04 07:13

Jeg ville starte med at undersøge mine tændrøret tilstand og evt. udskifte
dem. Derefter vil jeg aftøre ledningsnettet omkring tændingssystemet og give
det lidt silikone. bagefter
Så tror jeg problemet kan være løst.

Poul