Skræmmende oplevelse
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-01-04 16:07

Jeg ville lige dele den her med jer.

Jeg var på vej til Blokhus fra Aalborg, og kører derfor igennem Vadum. I
rundkørslen, hvor jeg skal ud af anden vej, bemærker jeg godt en sort Yaris
der kommer fra første vej, med lidt fart på. Derfor kigger jeg efter den, og
har øjenkontakt med den kvindelige bilist, på omkring 35 år vil jeg tro. Men
hun fortsætter direkte ud i rundkørslen , og jeg knalder bremsen i , så min
hund flyver ned i bunden af bilen.
Ydermere er det rundkørslen af typen, hvor man i yderste bane er "tvunget"
til at dreje af, men hun fortsætter hen over optrukne linier og hele
svineriet..

Det er satme skræmmende så dårligt folk kører i trafikken! Det er jo lige
før man får lyst til at parkere bilen lige ind i siden af hendes, så hun
aldrig mere glemmer at holde tilbage! Men alligevel - vil kan jeg sq ikke
nænne at gøre mod vores bil..

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Axelgaard

Dato : 26-01-04 18:44

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aldrig mere glemmer at holde tilbage! Men alligevel - vil kan jeg sq ikke

Ja der er nogen som kører med hovedet (ja nærmest bogstaveligt talt!) under
armen!
Hvilken bil er det det du ikke kan nænne at gøre det ved - ikke at man skal
gøre det, men jeg kan ikke lige se hvilken bil du har udfra:

> GSXR 250

Motorcykel formoder jeg...?

> Polini 911

Knallert-tuningsfirmaet Polini har tunet en Prosche 911...?

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-01-04 22:38

Axelgaard wrote:

> [...]
> Hvilken bil er det det du ikke kan nænne at gøre det ved - ikke at
> man skal gøre det, men jeg kan ikke lige se hvilken bil du har udfra:

Renault Megané , men ganskevist ikke min egen

> Motorcykel formoder jeg...?

Ja, om sommeren. Suzuki GSXR 250

> Knallert-tuningsfirmaet Polini har tunet en Prosche 911...?
Knallert-tuningsfirmaet :) Hvem er det lige der har leveret stumper til
Valentino Rossis gamle Honda?
Det er tale om en "mini" bike på 25 kg, som hedder Polini 911 !

Thomas

Fra : Peter Weis

Dato : 26-01-04 19:14

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote:

> [...]
Men
> hun fortsætter direkte ud i rundkørslen , og jeg knalder bremsen i , så

Det er vist den lovbefalede måde at køre i rundkørsel visse steder i
udlandet. Så det kvindens kørsel kan have sin forklaring (ikke undskyldning)
i at hun var turist.

mvh
Peter

Fra : thomas

Dato : 26-01-04 20:27

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> i at hun var turist.

ja i hendes hjerne og der var godt nok ukendt for hende

Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-01-04 22:37

Peter Weis wrote:

> Det er vist den lovbefalede måde at køre i rundkørsel visse steder i
> udlandet. Så det kvindens kørsel kan have sin forklaring (ikke
> undskyldning) i at hun var turist.

Turist i Vadum i en sort Yaris , i Jan. måned.
Nej vel?

> mvh
> Peter
Thomas