Nyt: diesel var ikke dyrere end skiltet!!!
Fra : bj

Dato : 24-01-04 21:04

Så er jeg tilbage med meldingen fra Q8 idag, hvor jeg forklarer sagen til ny
ekspedient med at jeg havde tanket efter prisen ved vejen på 6,44, men fik
regningen på 6,90, og denne forklarer, at der må være sket en fejl, og ved
første syn mente han, at prisen havde ændret sig siden da! Egentligt rimelig
uvæsentligt for min situation.

At han hvade sin mening er helt fint, men det kunne jeg ikke rigtigt bruge
til noget, og bad ham tjekke tidspunktet for min tankning og deres pris for
dette tidspunkt......

Det viser sig, at jeg har ret i i min påstand om, at prisen stod skiltet til
6,44 og ikke 6,90 som standeren viste (6,44 koster det stadig). Han kunne
aflæse, at fejlen var, at skiltet var iorden, men, at den såkaldte kode der
skal give besked til standerne ikke var trådt i funktion.

Fakta:
En ekspedient med styr på tingene:) og jeg fik pengene retur for
differencen.
Det kan godt betale sig at være en flink kunde og åbne munden......

Alt iorden.....tak

bj