18mm tændrørsnøgle ?
Fra : anders majland

Dato : 24-01-04 17:16

Der er vel ikke en i området hobro, viborg møldrup der har en 18mm
tændrørsnøgle eller lang top som de gerne vil låne ud her i weekenden.
Jeg står med et druknet NGK tændrør og opdager at jeg har 3 størrelser
tændrørsnøgler men ikke en 18mm

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : anders majland

Dato : 25-01-04 15:43

> Der er vel ikke en i området hobro, viborg møldrup der har en 18mm
> tændrørsnøgle eller lang top som de gerne vil låne ud her i weekenden.

Har fået fat i en - En lille mc forhandler ville gerne sælge mig en på
en søndag . Hip hurra for www.dinmc.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-01-04 20:45

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:bv0klo$kst$2@sunsite.dk...

> Har fået fat i en - En lille mc forhandler ville gerne sælge mig en på
> en søndag . Hip hurra for www.dinmc.dk
>
> --
> Anders dot Majland at jyde dot dk
> email address in header is not valid

Ellers har Johannes Fog (Lyngby) da et pænt udvalg i tændrørstoppe - incl.
18mm i 1/2" og 3/8"

Det var i hvert fald dér jeg fik min til Yamaha'en.

vh
Torben