Valg mellem C-Max og Citroen Picasso
Fra : Peter Rasmussen

Dato : 24-01-04 13:53

Står iøjeblikket og skal vælge imellem ovennævnte to biler. Hvilken en skal
jeg vælge ? Hvad er jeres erfaringer med de 2 ? Ved at erfaringer med C-Max
må være sparsomme.

Peter Rasmussen
Telefon/mobil: 98927514/25360401
Internet: http://www.saiber.dk

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-04 14:49

On Sat, 24 Jan 2004 13:53:00 +0100, "Peter Rasmussen" <pr@has.dk>
wrote:

>Står iøjeblikket og skal vælge imellem ovennævnte to biler. Hvilken en skal
>jeg vælge ?

Bilmagasinet skriver følgende i det nyeste nummer, hvor Ford'en vinder
testen mod Mazda Primacy, Renault Scenic samt VW Touran:

"Er der nogen af bilerne, hvor jeg i ramme alvor kan sige, at den vil
jeg gerne have holdende i min indkørsel? - Svaret er nej"

"Ford'en har driverappeal, da den kører godt, har et lækkert interiør
med gode løsninger samt er rimleligt prissat. Det er VW'en ikke..."

/Mogens

Fra : Olesen

Dato : 24-01-04 23:01

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ford'en har driverappeal, da den kører godt, har et lækkert interiør
> med gode løsninger samt er rimleligt prissat. Det er VW'en ikke..."

Og så ser den pissegodt ud !
Selv TV-reklamerne reklamerne har Ford nu fået styr på, hehe..