Bilens Reg. nummer ?
Fra : IB

Dato : 24-01-04 11:22

Hej NG.

JEg mener at have hørt at hvis man har bilens reg. nummer, kan man slå bilen
op og se hvad der er blevet påtalt mm. under sidste syn. Er det rigtig ???-
og evt. hvor ??

God weekend

HL

Fra : Axelgaard

Dato : 24-01-04 11:26

"IB" <Handel@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bilen
> op og se hvad der er blevet påtalt mm. under sidste syn. Er det rigtig

Tryk på "Din bil" ude til venstre, i højre side står der nu "Seneste
synsrapport"

www.bilsyn.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-01-04 17:30

IB wrote:
> Hej NG.
>

> JEg mener at have hørt at hvis man har bilens reg. nummer, kan man
> slå bilen op og se hvad der er blevet påtalt mm. under sidste syn.
> Er det rigtig ???- og evt. hvor ??

Du skal bare gå herind:
http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport
Det er dog ikke alle biler du kan se der.

Per
www.perbeer.ninja.dk