jeg har kørt min bil i havnen
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 02:31

ja ok ikke helt.... men jeg læste en artikel om folk der gjorde den slags.
Hvad gør forsikringselskaberne når de finder en bil på bunden af havet. De
hiver den op og hvad så? Får forsikringstager alle pengene og hvordan kan de
finde ud af om personen selv har gjort det?

blot en tanke
Jeg er skam glad for min A3 :)

..salem

Fra : Rene´

Dato : 24-01-04 08:06

hvor er du fra man ???

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 15:44

"Rene´" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> hvor er du fra man ???

hvor jeg er fra? bor i virum

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-01-04 21:10

".salem" wrote in message
> hvor jeg er fra? bor i virum

Jeg ved ikke om det var det René fiskede efter, men jeg kom med det samme
til at tænke på den der sang, jeg ikke lige kan huske navnet på (men som har
kørt i radioen konstant)...
"Hvor er du fra?"
"Jeg er fra havnen!"

(apropros emnet...)

Hygge...
Daniel

p.s. Hvis det ikke gav mening, så bare glem det

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 13:04

> [...]
>

> Hygge...
> Daniel
>
> p.s. Hvis det ikke gav mening, så bare glem det

:) den kender jeg. ikke speciel god sang.

..salem

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-01-04 17:38

".salem" wrote in message
> :) den kender jeg. ikke speciel god sang.

God?! NEJ!

Hygge...
Daniel

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 25-01-04 22:19

On Sat, 24 Jan 2004 21:09:52 +0100, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

> [...]
>til at tænke på den der sang, jeg ikke lige kan huske navnet på (men som har

OT:

Sangen er med Jokeren og hedder Hvor Er Du Fra?
Flemming Jacobsen

Fra : KASO

Dato : 24-01-04 08:10

".salem" <salem"SNABELA"mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> finde ud af om personen selv har gjort det?

Ved mistanke om svindel, indgiver de en politianmeldelse. Politiet står så
for efterforskningen - og såfremt man har fusket, mister man sin erstatning
+ bliver dømt for forsikringssvindel + skal betale omkostninger + får svært
ved at forsikre igen. Jeg kender ikke strafferammen - men det er utvivlsomt
en dårlig forretning....

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 15:51

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
svært
> ved at forsikre igen. Jeg kender ikke strafferammen - men det er

ja det regnede jeg også med det var :)
men i artiklen stod der at et stort antal bortkomne biler i 2002 og 2003 var
under mistanke for forsikringssvindel. Det der er genialt er at vi alle
lovlydige borgere kommer til at betale omkostningerne via højere præmier.
Genialt!

..salem

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-01-04 08:31

Hej

> blot en tanke
> Jeg er skam glad for min A3 :)

Er det en 1.8 T?

Venligst
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 15:44

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Er det en 1.8 T?

jeps what else :)

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-01-04 08:53

Hejsa

Ved du hvad forskellen er på en Attraction og en Ambiente?

Er der nogen optiske forskelle på en 97'er og en 99'er?

Venligst
Hans

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-01-04 08:56

> Ved du hvad forskellen er på en Attraction og en Ambiente?

Ups det var Ambition den hed...:)

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 10:18

> Ups det var Ambition den hed...:)

Ambition er Audi's måde at stave til GTI - Sport og.lign.
Der er bl.a. alufælgle, sportsæder, Sportsrat +gearknop i læder og sports
undervogn i en ambition.

Ambiente er udstyrsmoddellen, med komfort udstyr, læderrat, midterarmlæn,
højdeindstillige forsæder, alcantara betræk

Attracation er standard / basis udstyr.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 15:45

> [...]
>
> Ambiente er udstyrsmoddellen, med komfort udstyr, læderrat, midterarmlæn,
> højdeindstillige forsæder, alcantara betræk

jamen du har jo ret :)

..salem

Fra : Allan

Dato : 24-01-04 15:44

> .salem

Hvordan kan det være, at jeg ikke er spor overrasket over dit navn !.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 15:48

"Allan" <allan@sol.dk> skrev i en meddelelse news:buu0bd$t1l$1@sunsite.dk...

> Hvordan kan det være, at jeg ikke er spor overrasket over dit navn !.

overrasket? i hvilken forstand

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-01-04 16:14

> overrasket? i hvilken forstand

Tænk ikke mere på ham - han er så ny herinde og har allerede slået sit navn
fast som garant for ugens dummeste indlæg.

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 16:20

> Tænk ikke mere på ham - han er så ny herinde og har allerede slået sit
navn
> fast som garant for ugens dummeste indlæg.
>
> /Jan W Nielsen

WILL DO THEN!

..salem

Fra : Godt Nok

Dato : 24-01-04 16:46

> Tænk ikke mere på ham - han er så ny herinde og har allerede slået sit
navn
> fast som garant for ugens dummeste indlæg.
>
> /Jan W Nielsen

Denne garanti er da vist i overhængende fare for at udløbe, hvis ikke du
skynder dig, at slukke for din lille puter.

Fra : John Sahl

Dato : 24-01-04 17:19

Godt Nok wrote:
> Denne garanti er da vist i overhængende fare for at udløbe, hvis ikke
> du skynder dig, at slukke for din lille puter.

Næh, du taler mod bedre vidende.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 19:43

> [...]
de
> finde ud af om personen selv har gjort det?

Mange svindlere er jo så snotdumme at de ikke magter at fingere et uheld.
Hvis man er så dum at tage nøglerne ud af tændingslåsen før man skubber
liget i havnen eller lukker døren før den skubbes i havnen så vil jeg tro at
det betragtes som svindel.

Hvis der ikke kan påvises forsikrings-svig så får forsikringstageren det
hvad en tilsvarende bil koster, hvilket også er det eneste rigtige.
Er der mistanke om svindel så er det en politisag.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Peter G C

Dato : 25-01-04 11:55

[klip]

> Hvis der ikke kan påvises forsikrings-svig så får forsikringstageren det
> hvad en tilsvarende bil koster, hvilket også er det eneste rigtige.
> Er der mistanke om svindel så er det en politisag.

Principielt er der en mellemgruppe (nummer 2):

1) simpel uagtsomhed - et alm uheld.

2) grov uagtsomhed

3) forsætlig fremkaldelse af forsikringsbegivenheden.

Kun nummer 3 er strafbar. Nummer 2 kan bevirke, at man ikke får erstatning.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 20:59

> [...]
> Hvis man er så dum at tage nøglerne ud af tændingslåsen før man skubber
> liget i havnen eller lukker døren før den skubbes i havnen så vil jeg tro

Det er måske sikkert som Amen i kirken at tyven ikke tager nøglerne ud og
ikke smækker døren?

Fra : Henrik Lyck

Dato : 25-11-05 20:27

Øhh, hvor mange tyve er det lige der har nøgle til den bil de

Henrik

Fra : Jens

Dato : 25-11-05 22:17

Henrik Lyck <mushenrikl@post6.tele.dk> wrote:

> Øhh, hvor mange tyve er det lige der har nøgle til den bil de

De der bryder ind i huset først
--

Jens F