Honda NSX
Fra : Jørgen

Dato : 23-01-04 19:50

Hejsan... er der nogle der ved hva sådan en fætter koster her i landet???
helst en fra 1991 eller deromkring... syntes ikke rigtig jeg kan finde en,
jorv har fundet en del i landet sydpå, men kan ikke se afgiften på told og
skat

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-01-04 03:25

"Jørgen" <_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jorv har fundet en del i landet sydpå, men kan ikke se afgiften på told og

Hej Jørgen

Jeg tror ikke du finder sådan en til salg i Danmark, jeg er i hvert fald
aldrig stødt på en brugt her hjemme (kun ny).

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jørgen

Dato : 24-01-04 08:59

Okai... Er det ikke en fed bil da?? har jo fundet en masse på mobile.de og
autoscout, men den er ikke inde på told og skat... Hvordan dælen finder man
så ud af hva den koster i afgift?

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-04 09:02

On Sat, 24 Jan 2004 08:58:31 +0100, "Jørgen"
<_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> wrote:

>Okai... Er det ikke en fed bil da?? har jo fundet en masse på mobile.de og
>autoscout, men den er ikke inde på told og skat... Hvordan dælen finder man
>så ud af hva den koster i afgift?

Beder en ejer fra mobile.de sende dig en kopi af Kfz-Brief, som du
sammen med T&S-blanketten indsender til T&S. Herefter modtager du en
forhåndsvurdering, som godt nok ikke er den endelig pris, men et
signal om niveau'et...

/Mogens

Fra : Jørgen

Dato : 24-01-04 21:11

Kanon... kan man bare gøre det sådan?? for har haft ringer til told og skat
og de sagde at jeg skulle købe den, hvorfor efter de ville vurdere det...
Virkelig flot af dem hehe ) men har allerede smidt en mail til et par
stykker... tak fot hjælpen

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-04 21:17

On Sat, 24 Jan 2004 21:11:07 +0100, "Jørgen"
<_fjerndether_jogge@post7.tele.dk> wrote:

>Kanon... kan man bare gøre det sådan?

Jep - blanketten, du skal bruge, finder du hér:
www.erhverv.toldskat.dk/blanketter/21009.pdf

> for har haft ringer til told og skat og de sagde at jeg skulle købe
> den, hvorfor efter de ville vurdere det...

Man kan ikke indhente "noget" bud hos T&S pr. tlf.

>tak fot hjælpen

Velbekomme

/Mogens