Dame i Granada
Fra : Soren Kuula

Dato : 22-01-04 04:27

Hejsa,

Jeg mødte helt tilfældigt ejeren af en hvid Granada 3.0 GLX(?) Coupe
(altså den gamle, barokke Granada) i Århus i dag. Hun skulle have en ny
vandpumpe til den, og sagde noget om at der nok ikke ville gå evigheder
før de ville sælge den.

Jeg havde for travlt til at spørge om hendes adresse, og .. fik ikke
husket at notere nummerpladen.

Ved nogen hvem det er ?? (jeg skulle tro der er en lille chance, da
bilentusiaster sikkert ville lægge mærke til sådan en i nabolaget.) Jeg
ville bare gerne have at vide hvornår/hvordan de vil sælge den.

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Olesen

Dato : 22-01-04 15:41

"Soren Kuula" <dongfangspam@bitplanet.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> (altså den gamle, barokke Granada) i Århus i dag. Hun skulle have en ny
> vandpumpe til den, og sagde noget om at der nok ikke ville gå evigheder

Kvittering + garantibevis ????

Fra : Soren Kuula

Dato : 22-01-04 15:56

Olesen wrote:

> Kvittering + garantibevis ????

tja, hvis nogen er bange for noget lusk så kunne man jo lade den vælge
om de vil kontakte mig, når det er tid.

MVH
Søren

Fra : Torben Frederiksen

Dato : 22-01-04 17:20

Hej
Jeg mødte helt tilfældig en blondine i en Polo idag (ikke den helt nye
model) hun kørte og talte i mobiltelefon og så ud som om hun var singel.
Jeg havde desvære for travlt til at følge efter hende....
Er der nogen der ved hvem hun er? Poloen var blå og med alufælg.
Jeg vil bare høre om hun skal noget særligt i weekenden...

Mvh.
Torben
(Som ikke kunne lade være...Sorry)

Fra : Mogens...

Dato : 22-01-04 18:31

On Thu, 22 Jan 2004 17:20:00 +0100, "Torben Frederiksen"
<torbenf@NOSPARMpost12.tele.dk> wrote:

>(Som ikke kunne lade være...Sorry)

Der er da himmelvid forskel på din "efterlysning" og
så skribentens hér, IMO!

/Mogens

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 22-01-04 19:35

> [...]
> Er der nogen der ved hvem hun er? Poloen var blå og med alufælg.
> Jeg vil bare høre om hun skal noget særligt i weekenden...

Polo, blondine og mobiltelefon. Det lyder sgu som min bedre halvdel. Hun
skal i byen på lørdag, og så havde jeg tænkt hun skulle gøre rent om
søndagen

MVH Klaus
(der heller ikke kunne lade være)

Fra : Peter Weis

Dato : 22-01-04 21:18

"Torben Frederiksen" <torbenf@NOSPARMpost12.tele.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg mødte helt tilfældig en blondine i en Polo idag ...

Polo ... så er hun en supershopper der går efter krokodiller og deres
efterfølgere. Har du råd til hende?´

mvh
Peter