Der var engang
Fra : Jan Nielsen

Dato : 17-01-04 19:16

For MANGE år siden, vel omkring 1986/87 var jeg til noget customcar messe
halløj, jeg mener det var i Herning Kongrescenter, afholdes der ikke noget
lignende mere? ikke nødvendigvis der, men generelt i DK?

Mvh
Jan

--
Er du til fede biler ? besøg
<<< www.fedebiler.dk >>>

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 22:42

On Sat, 17 Jan 2004 19:16:16 +0100, "Jan Nielsen"
<jan@campingvognen.dk> wrote:

>For MANGE år siden, vel omkring 1986/87 var jeg til noget customcar messe
>halløj, jeg mener det var i Herning Kongrescenter, afholdes der ikke noget
>lignende mere? ikke nødvendigvis der, men generelt i DK?

www.v8.dk

/Mogens