K:Motor mercedes
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 17-01-04 08:44

Står og mangler en anden motor/topstykke til en mercedes 310 D, nogen der
ligger inde med sån et, eller ved hvor det kan findes meget
hurtigt.......henter i hele landet!!!!!!!!

mail privat seerup@post.tdcadsl.dk

Fra : Claus Fabritius

Dato : 17-01-04 09:46

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Står og mangler en anden motor/topstykke til en mercedes 310 D, nogen der
> ligger inde med sån et, eller ved hvor det kan findes meget
> hurtigt.......henter i hele landet!!!!!!!!

Dit indlæg hører til i dk.marked.privat.bil så du får nok mere /bedre
respons der. Du kan dog prøve at kigge på www.dataophug.dk
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 10:12

> Står og mangler en anden motor/topstykke til en mercedes 310 D, nogen der
> ligger inde med sån et, eller ved hvor det kan findes meget
> hurtigt.......henter i hele landet!!!!!!!!

Så tror jeg nærmere du skulle prøve ham ophuggeren ved Kupfermuhle lige 100
m fra grænsen ved Kruså, han har vildt mange Mercedes'er liggende.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK