Skærme
Fijala 3554
Syncmaster 900NF
Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 22-04-01 21:40

Der står i manualen til subj. at max refreshrate ved 1600x1200 er 75Hz, men
i skærm menuen står der at det er 85Hz?? Hvad skal jeg ta' som det
rigtige????

mvh
Peter Gade

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 22-04-01 21:49

"Peter Gade Jensen" <rhazn@hillbilly.dk> wrote in message
> Der står i manualen til subj. at max refreshrate ved 1600x1200 er 75Hz,
men
> i skærm menuen står der at det er 85Hz?? Hvad skal jeg ta' som det
> rigtige????

hmm læste lige lidt i manualen igen for at være sikker på at jeg ikke tog
fejl.. Og kan det godt passe at jeg fandt et sted at skærmen supporter 85hz
i 1600x1200 ??? Vil jo ikke ødelægge min nye skærm vel!! =)

/gade

Fra : Michael Kornum

Dato : 23-04-01 15:55

jeg har hørt at den skulle supporte 85hz, og har også kendskab til en masse
folk der kører den ved 90hz!.

michael

Fra : DaWizeGuy

Dato : 26-04-01 00:28

> [...]
men
> i skærm menuen står der at det er 85Hz?? Hvad skal jeg ta' som det

Skærmmenuen er det rigtige! Det står også på Samsungs hjemmeside
www.samsungmonitor.com, at 1600x1200@85Hz er den anbefalede opløsning til
900NF. Men det forklarer naturligvis ikke, hvorfor de skriver noget andet i
manualen.

----
Mvh
Anders