MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan kommer jeg ind i c:\\DOCUMENTANDSE~
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 07-02-04 01:21

Hej med jer!
Da mit antivirus program kommer med at der er en virus i
c:\\DOCUMENTSANDSETTINS\EJER\..\susp.cap\Temp nedenunder står der:

Susp.cap.exe
Susp.cap...ini

Disse kan den ikke fjerne. Derfor vil jeg meget gerne vide hvordan man
kommer ind i c:\\DOCUMENTSANDSETTINGS\EJER\Temp da jeg ikke umiddelbart kan
se den når jeg går ind og kigger under Ejer i c

Venlig
hilsen

Birgitte

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-02-04 02:07

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen mumbled his insignificant opinion in:
40242f74$0$27412$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> [...]
> hvordan man kommer ind i c:\\DOCUMENTSANDSETTINGS\EJER\Temp da jeg
> ikke umiddelbart kan se den når jeg går ind og kigger under Ejer i c

Prøv at skrive %temp% i din explorer (ikke IE), så havner du vist der hvor
du vil hen, selvom det ikke lige præcis var det du skrev.. Hvis dit
antivirus ikke kan slette den, så er der nok en grund.. Det er muligt du
skal logge ind fra en anden konto, og så peger %temp% ikke samme sted hen
længere..

Fra : Edmund

Dato : 07-02-04 05:50

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen skrev:

> Disse kan den ikke fjerne. Derfor vil jeg meget gerne vide
> hvordan man kommer ind i c:\\DOCUMENTSANDSETTINGS\EJER\Temp da jeg
> ikke umiddelbart kan se den når jeg går ind og kigger under Ejer i c

Du skal sikkert lave om på en af disse 3 indstillinger i stifinder.
Funktioner / mappeindstillinger / vis
http://home20.inet.tele.dk/edworks/skjul.png

--
Mvh Edmund

Fra : Leo.E

Dato : 07-02-04 10:01

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> wrote in message news:<40242f74$0$27412$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> kommer ind i c:\\DOCUMENTSANDSETTINGS\EJER\Temp da jeg ikke umiddelbart kan
> se den når jeg går ind og kigger under Ejer i c

Lav en søgning efter temp;)
Leo