MS Windows
briani 27239
Integreret Sp1 i Win XP
Fra : Secret

Dato : 07-02-04 00:37

For ganske kort tid siden så jeg en glimrende hjemmeside hvor der blandt
andet blev beskrevet hvordan man kan integrerer SP1 med en Win Xp og så
brænde en ny install cd.

Er der nogen der kender den hjemmeside eller måske har i en "how-to-do"?

På forhånd tak!

Lars

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-02-04 00:39

> For ganske kort tid siden så jeg en glimrende hjemmeside hvor der
> blandt andet blev beskrevet hvordan man kan integrerer SP1 med en Win
> Xp og så brænde en ny install cd.

http://www.google.dk/search?q=integrate+sp1+xp&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

En god ide er at spørge google. Det er faktisk overraskende hvor meget
der er at finde med den

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Leony

Dato : 07-02-04 10:36

In news:402425b8$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Trygleren [9000] <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> typed:

http://www.google.dk/search?q=integrate+sp1+xp&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

Søgningen bliver endnu mere relevant hvis man bruger "slipstream" i
stedet for "integrate".
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=slipstream+sp1+xp&btnG=Google-s%C3%B8gning

Nero:
http://www.tacktech.com/display.cfm?object=article.cfm&id=160
Easy CD Creator:
http://www.tacktech.com/display.cfm?id=157&object=article.cfm

> En god ide er at spørge google. Det er faktisk overraskende hvor meget
> der er at finde med den

Det er vi til gengæld rigtig enige om.
Google finder de meste - især hvis man fodrer den med gode søgeord.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-02-04 12:54

> Søgningen bliver endnu mere relevant hvis man bruger "slipstream" i
> stedet for "integrate".

Nu var det ikke lige det første ord der slog mig. Det er nok fordi du
har set løsningen før, for ellers tvivler jeg stærkt på at en person som
ikke har læst en artikel om dette emne, ville komme på den glose.

Fra : Leony

Dato : 07-02-04 17:05

In news:4024d1ec$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

> har set løsningen før, for ellers tvivler jeg stærkt på at en person
> som ikke har læst en artikel om dette emne, ville komme på den glose.

Du har ret.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-02-04 17:37

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

- Havde du derimod brugt "integreret" på dansk havde du nok fundet dette:
http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm

Søge-sproget kan altså også betyde en forskel

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh
Jesper
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : Hansen

Dato : 07-02-04 11:05

On 06 Feb 2004 23:37:19 GMT, Secret <secret@mail.dk> wrote:

> [...]
>brænde en ny install cd.
>
>Er der nogen der kender den hjemmeside eller måske har i en "how-to-do"?

Her har du en guide på dansk:

http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm

Mvh. Hansen