MS Windows
briani 27239
Ændre drevbogstav i XP
Fra : Rasmus O.

Dato : 06-02-04 19:47

Hej NG,
Jeg har geninstalleret WinXP home,
nu er drevbetegnelserne byttet på CD & Memory Stick,
hvordan kan jeg ændre det "tilbage"??

Mvh & god weekend
Rasmus O.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-02-04 20:21

> nu er drevbetegnelserne byttet på CD & Memory Stick,
> hvordan kan jeg ændre det "tilbage"??

Højreklik på Denne Computer og vælg Administrer. Vælg Disk Management
(eller hvad den nu hedder på dansk). Her kan du skifte drevenes
bogstaver rundt. Du bliver nok nødt til at kalde cd for H: eller noget i
den stil til at starte med, så at det drevbogstav den optager bliver
ledigt.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : J.andersen

Dato : 06-02-04 20:22

kontrolpanel-administration-computeradministration-diskhåndtering, så skulle
du vist være der.

Mvh/Johnny

Fra : Rasmus O.

Dato : 08-02-04 11:54

Mange tak til jer for god og hurtig hjælp!
Så virker alt perfekt!!!

Mvh
Rasmus O.